Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har egentlig mange spørsmål. Men eg hadde blitt takknemelig om noen kunne ha svart på noen av di.

1. Blir det komplikasjoner under min nåverende graviditet?

2. Føder eg før eller etter termin, hvor mye er det snakk om?

3. Gutt eller Jente?

4. Hvor mange barn får eg i alt, er alle med samme mann?

Har tvillinger fra før.

Eg: 100977

Han: 011173

På forhand Tusen Takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var visst ingen som kunne i natt. No e da blitt dag, så då dytter eg den opp for å sjå om det er noen som kan spå i dag.

Skrevet

Prøver å dytte den opp litt...

Skrevet

prøver meg på å dytte att eg...

Skrevet

Litt vanskelig å lese deg, men dette kom jeg frem til:

Du bør være forsiktig med søtt i din graviditet. Fare for sukkersyke?

Jeg får opp fødsel på deg 8 eller 9 april. Kan bli litt lang fødsel, men alt vil gå bra.

Vanskelig å tyde kjønn, men jeg tror det blir gutt. Blir distrahert av dine to barn. Er de en av hver? Tror det jeg.

får opp mulighet for en graviditet til.

Lykke til!

Husk at vi bare er vanlige mennesker og at det er ingen garanti!

Skrevet

Tusen Takk! Tvillingane er ein av kver ja. Sukkersjuka kan godt vera, er helst kraftig, så eg ska sjekka sukkere i slutten av mnd. Hadde ein lang fødsel med dei òg. Men berre da ikkje blir store smerte veldig lenge, så ska da vel gå bra.

Kan du finna ut om da blir ein vanlig fødsel eller om da blir keisarsnitt? Kor lang vil du annta fødselen blir? E da snakk om eit par døgn no òg? anske snålt at du nevner 8 eller 9 april. Har termin 15 april. Mase felt no, men eg lurte òg litt på om da blei lenge før fjerde mann kjem?

Tusen Tusen Takk!!!!

Skrevet

Hei igjen!

Tok litt tid med svaret da jeg har vært sjuk.

Skal vi se. Når det gjelder fødselen får jeg opp at den kommer til å bli vaginal. Du kommer nok til å bruke bortimot 32 timer, men det erfra første skikkelige rie. Selve fødselen blir hard, men det klarer du fint.

Får fremdeles opp en sunn og frisk guttepjokk.

Prøvde å se kjønn på en evt nr 4, men det får jeg ikke til. Noen tegn sier gutt, mens andre sier jente. Du kommer nok til å vente noen år før du får nr4, men det er velkomment når det skjer. Ca2010, kaskje over i 2011. Årsskiftet?

Lykke til i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...