Gå til innhold

Hva mener dere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp blitt alene, og han som flytta ut, er pappaen til minstemann på 1 år. Jeg foreslår at han har henne 1 døgn hver uke, altså at vi deler helga i to isteden for annenhver helg når som hun er så lita. Da prestrerer han å si "Det kan jo bli litt vanskelig å ha det som en fast avtale, for jeg har jo planer jeg også liksom.."

Hæ??? Ungen er jo uansett 1.priori såklart!! Går det virkelig an å tenke anderledes?? Er det så godt å smake på friheten nå, at han bare kan ha ungen når det passer ham liksom??

Han sier han vil stille opp mye, avlaste meg osv, men det er jo bare ord her, ingen handling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kontakt familie K og skriv samvær kontrakt. nytter ikke diskutere med fedre når de kommer med sånne ting, må en fag person inn da.

 

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegge kan han jo gjøre utfra når han skal ha ungen fast, si det til han!

Ungen trenger stabilitet, kan ikkje bli en kasteball som aldri veit når han skal vere kor, det må no faren og skjønne?

Ett døgn i uka er jo ingenting i forhold til kors mange andre har det, så han bør jo vere fornøgd med det! Han klare holde seg heime en dag i helga kvar helg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..du har jo også et liv, hva med det??

Er helt enig i at barnet er 1.prioritet, så da må han planlegge livet sitt ut fra samværet.

ER jo viktig at ungen husker han fra gang til gang, jeg syns det høres ut som et fornuftig forslag at han skal ha henne en gang i uka.

Sikkert en idè å kontakte familievernkontoret, og få en objektiv fagperson til å hjelpe til med å få i stand en samværsavtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 1 døgn i uka var et meget godt forslag for ungens del i alle fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...