Gå til innhold

mine dypeste tanker til dere alle..og et spørsmål..


ANGEL81

Anbefalte innlegg

jeg har lest mange innlegg her..og hjertet mitt blør hvergang jeg leser om dere som har opplevd å miste babyen deres...

det er som noen andre sier her inne,,,det verste som kan skje en..

selv har jeg gått gj 2 SA..men det er jo ingeting sammenlignet med hvilken smerte og sorg dere har gått igjennom..

etter 3 års prøving med å bli gravid har vi endelig blitt velsignet med en liten engel, som for tiden bor i magen min :)

er i uke 21... og selvfølgelig går det ikke en dag uten at jeg tenker på om det skulle gå galt! :(

det er et spørsmål som dukker opp når jeg leser innleggene deres..

hvordan oppdaget dere at babyen var død i magen?! er det noen symptomer på det?!

eller er det bare tilfeldigheter som gjorde at det ble oppdaget?

huff...jeg håper og ber for at Gud gir dere styrke til å klare dere igjennom den vonde tiden..

Alt har en mening..selvom det noen ganger kan være vanskelig å forstå! ?!

er takknemlig for svar...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk først en frisk jente som er tre år nå :-) så mistet jeg av uforklarlige grunner i 15 uke newste gang, så i uke 8 deretter avbrøt jeg selv i 27 pga alvorlig kromoson feil. Den siste gangen hadde jeg mye hjelp av baby watcher, selv om jeg aldri har opplevd at de har dødd i magen min gjorde det meg godt å kunne lytte etter liv på den lille når jeg ble bekymret.... Kan anbefales.Er gravi igjen nå og den kommer nok frem om to-tre uker

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke bekymr deg for om noe er galt. Det går bra for de aller, aller fleste!

 

Det er et utall grunner til at barn dør i magen. Noen merker det, andre ikke.

 

Og en ting til; IKKE si at det nok er en mening med det!!

Å miste barnet sitt er alltid komplett meningsløst,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig bekymret for at det skulle gå galt. Ventet til etter duotest og fostervannsprøve med å fortelle om graviditeten til de fleste (bortsett fra de nærmeste), da var jeg i uke 20. Følte meg fortsatt usikker - og så ble han født så altfor tidlig i uke 26+5 - og døde 14 dager senere av en sykehusinfeksjon.

 

Det som skjedde meg er svært sjelden, som oftest går det bra - men jeg treffer jo andre, både i sorggruppe og virtuelt (engleside) som har opplevd liknende og andre ting. Vet faktisk om mange som har mistet - men det går stort sett bra til slutt!

 

Man kan ikke annet enn å håpe - og jeg skal prøve - virkelig - å være positiv, om det blir en neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg oppdaget det fordi det var mindre liv i magen.

Luca var veldig aktiv, men plutselig ble det stille.

 

Men som de andre sier, prøve å ikke bekymre deg for at noe skal være galt. Sjansen for at det skal gå galt er heldigvis veldig liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...