Litjklompen_10pp Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Hadde følelsen på at det var i jula det skulle skje!!! Men julens mirakel skjedde vist for 2006 år siden!!! Tankte det var på tide med et nytt nå! Så nå skal jeg begynne på min 10 pp etter SA. Hurra for meg!!! Dritt....... Godt nytt (prøve)år til alle som er i min situasjon! Og til dere andre også! (ahhhh......godt å få ut hjelpeløsheten med å trykke på noen taster!!!) Klem fra
Tussa og Sofie Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 UFF, ja det er bare å få det ut!! Men nå er det nytt år og nye muligheter, så må ikke gi opp håpet Masse lykke til i 10 pp, nå er det vel snart din tur....
2 søte små:-) Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Uffameg! Det er ikke noe moro dette - fikk selv mensen i går og ble kjempelei meg. I dag har jeg vært å kjøpt påfyll av vitaminer både til meg og samboer - i tillegg til EL - tester.. Trøsteklem
Litjklompen_10pp Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2007 Tusen takk, og lykke til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå