små Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Blir litt trist.. Er ikke så mye lenger unna hun skal flytte da, så vi finner vel på noe for å treffes. men blir litt vanskeliger for henne å ta barna på kort planlegging sånn som før...kommer til å bli rart for jenta mi det, når hun ikke får treffe moste når hun vil.. men men.. jeg forstår henne godt, og jeg støtter henne i det valget! Og jeg regner med vi finner ut av det.. Bare at jeg kommer til å savne henne sånn *sukk* Glad i svigermor jeg nemlig.. hehe
Luni og go'gutten =) Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Klart det er trist ) Særlig for barna som er vant til å ha henne i nærheten, det blir nok kjemperart.. Men kanskje det blir litt mer spennende og, man må faktisk reise for å møte moste og det kan jo bli veldig kult ) Med tanke på ferier etc. Glad i svigermor jeg og, virker kanskje ikke sånn på diverse innlegg, men her får jeg ut all driten og har det så mye bedre i the real life )
små Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 Ja, blir nok litt mer stas å dra til henne på besøk nå tenker jeg.. =) Virker ikke som om det er så mange her inne som er glad i svigermor (Eller besteforeldrene generelt), men godt å høre at du er det også da;)
Gjest irismor Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Man skal ta godt vare på gode svigermødre c",) For dem ser det ikke ut som det er så mange av her inne. Jeg er veldig glad i min, super dame.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Hei kjære deg. Føler med deg... Min svigermor flyttet før sønnen min ble født - til Tyskland! :-( Har nesten kjærlighetssorg jeg. ... Både fordi hun er berdens beste svigermor og fordi hun er den ensete i familien utenom med og pappaen som VIRKELIG bryr seg om lillegutt. Hun bor også i Spania om vinteren, så vi ses for sjelden og når vi møtes blir det velidig intenst og konsetrert. Masse som skal tas igjen hver gang. Men man vende seg vel til det. Veldig glad jeg har en så god svigermor ihvertfall, men savner henne hver eneste dag...
små Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2007 Ikke sikkert hun flytter likevel.. *JIPPI* Ble så glad jeg Men flytter hun, er det helt greit. Det blir jo ikke så problematisk å besøke henne...og vi har jo tlf... snakker med henne nesten daglig..leeenge:) ER så herlig! Er som å ha en mamam til syns jeg =) Heldig jeg=)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 blir helt kvalm av og lese denne tråden jeg,greit nok at det er trist at en man står nær flytter,men man kan ikke være så avhengige av andre at det er noe krise at folk ikke kan passe ungen på kort varsel osv,har man barn må man ta ansvaret selv.
små Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2007 hehe, ikke derfor det var så trist da vettu Bryr meg katten om hun ikke kan passe snuppene på kort varsel..ei heller på lang varsel.. Det som var trist er at det ble litt verre og skulle besøke henne... og at jentene ikke fikk sett henne like ofte..men det er jo ingen krise.. Og om hun så flytter likevel, så gjør det ingen verdens ting.. Er vel ikke mer kvalmenede dette innlegget, enn ett hvor det står "jeg hater mamma og bror min"... spørs bare hva man reagerer på vettu...
små Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2007 Bra vi er flere irismor...etter alt jeg har lest her inne, er jeg glad for at min svigermor er den hun er.. Gleder meg til å treffe henne igjen nå.."lenge" siden:P *ler* Forresten, irismor...need to tell you something!!! (om dette, øff kørs:P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå