Gå til innhold

Pappan sier han ikke har tid!!


Lille My på nye eventyr

Anbefalte innlegg

jeg har en sønn sammen med en fyr, som har to andre barn. De treffer han, mens sønnen hans, har han ikke tid til. ITILLEGG så kommer han ikke fordi dama(som han ikke har barn med) hans er så sjalu, så presterer de begge å si at det er jeg som kommer mellom min sønn og hans far. HAr sagt det en million ganger; han får bli kjent med sønnen sin, så kan dama bli med. har ikke noe intr av å være sammen med de to. som begge bruker dop osv. Han får ikke ha sine andre to barn alene uten tilsyn.

 

Han har ikke sett han på 5 mnd, og i løpet av disse fem mnd har det vært en hel drøss med unskyldninger osv. at han skulle komme, men så komme han ikke, fordi ha vil sove, fordi han drakk dagen før... i tillegg sier han at han ikke går glipp av så mye derfor er det ikke viktig for han. HALLO!!! hva med ungen.. har ikke han rett til noen far???

 

Jeg mener: vil at min sønn skal få bli kjent med pappan sin og seff dama hans, men her hos meg NÅR pappan kjenner sin egen sønn såpass godt at jeg kan gjøre husarbeide fremfor å sitte sammen med den narkistosken!!!! og dophodet av ei dame.

 

En dag så forandrer han seg...... en kan ikke våge å tro noe annet om sin sønns far.....

 

en dag så håper jeg vi kan samarbeide og en dag så håper jeg at han kutter ut den forbanna dealinga si og bruket. .... kanskje er hjern hannes kokt sammen til null og niks. SElvsentrerte jævel!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg............Synes du tenker riktig -. og at han må bli kjent med barnet først, og deretter kan damen hans bli med.......stå på!!

 

Her er det typiske eksempel på at det faktisk ER grunner til at mammaene ikke klarer eksen\ barnepappaen og dermed tillater seg å øse ut litt frustrasjon. Her er ei jente som har problemer med en mann - skal dere ikke kaste dere over henne og si for ei teit dame hun er som """"" sværter den staaakars pappaen , som har rettigheter og burde ha barnet"""" - hvorfor ikke la han få hoved omsorgen kanskje???

 

Sorry HI , måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig at sønnen din skal være med en som driver med dop, og dealer og alt. + dame som doper seg. Når han ikke får samvær uten tilsyn med sine andre barn? Jeg ville heller gjort hva jeg kunne for å holde han unna ungen. Spiller ingen rolle at han er faren når han driver med dop. Det er vel ikke slikt du vil sønnen din skal lære. Synes du skal være glad han ikke gidder jeg. Et barn bør ikke være med foreldre for enhver pris hvis det ikke er trygt for barnet. Ikke alle forandrer seg. Ikke gamble med livet til sønnen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AT ...

 

sværting er det når folk vet hvem du er, barnet og pappan. Her er det ingen som vet. ...til dem som mener jeg sværter pappan; IKKE enig!!

Jeg sier hva jeg vil når jeg vil her. Hvor skal jeg ellers si hva jeg føler og tenker UTEN å sværte han?...

 

 

tenk på det hvem enn som mener jeg sværter barnefar.

 

takker anonym:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kan ta foreldra fra barnet, ikke barnet fra foreldra...

 

Som sagt det vil jo være under tilsyn selv hos meg.

mulig jeg er naiv, men et håp har jeg.

en dag så kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rett. Og det er prisverdig at du prøver selv om faren ikke er dine forsøk verdig. Men ville du ikke heller kreve at faren er dopfri i første omgang? Jeg vet ikke om jeg hadde turd ellers. På den anen side så kjenner jo du faren, noe vi ikke gjør. Så kanskje han ikke er så ille liksom.... Det er ikke verdens undergang å vokse opp uten far. Snakker av erfaring. Men er det mulighet for at ting kan gå bra så er seff det det beste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet hva det vil si å være uten pappa. Er uten selv.... derfor er dette viktig for meg når min sønn har sjangsen....

Han leverer urinprøver til barnevern..... så når de har vært rene i to år sammenhengende så skal jeg begynne å tro at han har sluttet for godt.

Du skjønner han er en sånn en utrolig trivelig og kjekk kar, en fyr ingen tror noe vondt om... har kjent han siden jeg var 14, nå er jeg 24...jeg vet bedre!!!

 

Så er han en egoist, mener at alle kan like alle(det går ikke, en ender opp med å være falsk som ****) OG til poenget mitt; HAN bryr seg for mye om alle andre som liksom har en *status* i på denne plassen, at han tør ikke å la være å ikke forandre seg.

 

Alle har hele tiden ment og trodd han var den super pappan ansvarsfull osv, HELT til han mistet omsorgen for sin eldste datter(han og xen delte søskene fordi det ble rettferdig for dem, duster)mens de bodde i trondh. Jenta ble tatt av barnevern å sendt til mora, han satt i varetekt i 3-4uker. OG nå lurer folk hvorfor han ikke har dem lengre ALENE til seg selv.

 

Han er alt for opptatt av seg selv og sitt rykte til å ikke forandre seg... falsk som han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det er fint at du ønsker at pappaen skal ha kontakt med barnet sitt, men jeg sitter nå med en eks som ruser seg+ en samboer som gjør det. Skulle i grunn ønske han ikke ville ha samvær for det er et hælvete med han hele tiden. Folk som ruser seg er ustabile å nytter ikke å ha et normalt forhold til de. Han har også samvær under tilsyn.

Men innerst inne vet jeg at jenta mi har det bedre uten han, så lenge han ruser seg seff. Slutter han så er jo saken en annen.

 

Jeg hadde ikke orka å mase mer på han vis jeg var deg, ruser han seg så er det et godt tegn på at han ikke setter barnet sitt først.

De blir ikke noe bedre etterhvert så lenge de ruser seg. Han sprer rykter om at jeg prøver å ødelegge livet hans og at jeg er sjalu for at han har dame osv... å at jeg gjør alt for at han ikke skal se ungen sin..

Ikke noe kult å ha det ryktet på meg, for desverre så bor vi en liten by å folk tror alltid det verste.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg latt han seile sin egen sjø, jeg gjorde desverre samme "feilen" ved å mase på han samvær, å ting er bare mer jævlig nå. For nå tror han at han kan fortsette å dope seg med alikevel ha ungen sin. Hadde vært bedre om han ikke fikk se henne før han var rusfri, da hadde han hatt noe å jobbe mot liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne hvorfor du vil at sønnen din skal ha noen med faren sin og dama hans å gjøre når de doper seg. Selv om han er grei av og til, så er det ingen forsikring. Sønnen min har også en far som doper seg og har ingen kontakt. Det er det beste når forholdene er slik,mener nå jeg.

jada, alle barn har krav på en far osv.Men når faren kan påføre barnet varig traumer, må barnet beskyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig! kvinnfolk som rotter seg sammen. har ikke peilig på noe! den stakkars mannen har et problem han trenger det han kan få av støtte og fremtidige gleder! Og om mora hadde hatt type, så hadde jammen meg ikke hun sendt han på dør om barnefar skulle komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er barnets oppgave å glede far med samvær når far ruser seg. Han er vel en voksen mann som kan ta ansvar for sine egne handlinger. Å greier han ikke å skjerpe seg så følger det med konsekvenser.

Syns det er greit at far skal få treffe barnet, men under tilsyn dersom han er rusmisbruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for alle innlegg. mener selv at så lenge det er under tilsyn så går det bra. Ungen lærer jo ikke noe av pappan sin så lenge han er under tilsyn og dermed ikke kan være rusa eller ruse seg.

 

selv er jeg uten far, jeg vet hvem han er og hvor han bor. Men nå er jeg så voksen at jeg vil ikke bryte inn i livet hans og ødelegge det han har.

Jeg har jo klart meg utmerket godt uten han....... Han vet at jeg finnes og hvor jeg er, men har ikke tatt kontakt.

 

DERFOR har jeg en sterk mening om at det er min oppgave så vel som farens oppgave at ungen vet hvem han kommer fra. For min sønn skal ikke få føle det jeg har følt hele mitt liv; at det var mitt ansvar å ta kontakt...

 

Noen bruker en natt, andre 1 mnd mens andre igjen bruker 30 år før de innser hvordan de skal klare å forandre seg til det beste for seg selv og de rundt.

 

Jeg har et håp, men er ikke naiv.

 

Og du anonyme her oppe???? eer du rusmisbruker selv kanskje?? skaff deg hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...