afrodite79 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 En uke før termin, 30.12 kom vår prins til verden. Fødselen startet spontant 29.12 på formiddagen og William var ute med haste keisersnitt 30.12 kl 03.20. Alt endte bra:) Når det gjelder fødsels hidtorie hopper jeg over dette siden det ikke ble en "normal fødsel" og det er mange som gruer for det som kommer. Lykke til videre alle sammen og dere kan glede dere:) Vi er så forelsket i vår lille prins:)
tuppen og lillemor Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 ååå gleder meg til det er våres tur... gratulerer så mye.. nyt tiden.
selma07 og engel Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Bra at alt gikk fint tilslutt da:-) gratulerer!
høygravid Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 GRATULERER. Gleder meg på deres vegne. Vår tur om 6 uker!! Lykke til videre med prinsen!!
DK+2 Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Gratulere så mykje! Glæde mæ sånn t d e min tur, min sparke som bære det, men e "kun" i uke 28, så har ei stund ijæn. Får nyte tia som gravid, bi nok å savne livet inni magen, som jordmora mi sa. Men når ungen kjæm, så bi æ nok ikkje å tenke nåkka på det. Løkke tell videre!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Gratulerer så mye:) Venter selv på at vår lille William skal komme ut snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå