Gå til innhold

Kjære aktivitetsleder Attpåklatt :-)!


Reveenka

Anbefalte innlegg

Tror det var ditt forslag å dra til Holmsbu - har du vært der tidligere?

Håper det fortsatt er stemning for å samles på en overnatting eller to blant alle damene?

 

 

 

http://www.holmsbuspa.no/

 

Jeg har vært på et nettbesøk for å titte litt, og dette ser helt fantastisk ut! Er det nok med ett døgn...?

Jeg har begynt å forberede gubben på at han må ta over i heimen når jeg skal avgårde...c",)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var der i sommer og anlegget er fint og har en nydelig beliggenhet - helt i sjøkanten. Men er nok ikke mye "action" der på kvelden etc. Midt i fellesferien besto underholdningen kun av en trubadur, og gjestene satt litt stive rundt omkring............men det var da;-))

 

 

Blir vi mange så bør vi nok bestille i god tid, og booke behandlingstimer da det ikke er altfor mange terapeuter der på en gang.

 

Tenkte at et døgn var noe de fleste kunne få til både praktisk og økonomisk, men det er selvfølgelig ikke noe i veien for at man blir lengre om man ønsker det:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst ikke legg spaèn til helgen 17-19.8... Tror kanskje gubben blir litt fornærmet hvis jeg ikke møter til vielsen....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REALLY???

 

 

 

 

 

 

 

Hehehehehe...........vi får vel prøve å legge det til en annen helg da ser du;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...