Gå til innhold

Kan ikke alle her inne lage seg profil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt koselig å få et inntrykk av de man prater med =)

selfølgelig bare hvis dere vil da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig:)

Blir litt skuffa når jeg får opp meldingen "Brukeren har ingen profil", men selvfølgelig må man jo få velge selv.

Selv har jeg ikke lagt inn profil før nå nylig, selv om jeg har vært medlem siden våren 2005. Rett og slett fordi jeg ikke var klar over at det gikk an

Skrevet

nei, det var det jeg også tenkte. hadde vært litt koselig om man kunne ta en titt..enklere å komme seg inn på albumet også =) er ikke mange dagene siden man kunne opprette sånn profil, så tenkte at det var greit å minne folk på det hvis de ikke visste det =)

for dere som ikke vet det så er det bare å trykke på nicket i innleggene så kommer profilen opp.

de som vil opprette profil kan gjøre det på "din egen side" og opprette profil eller hva det sto. ;O)

jeg tvinger ingen =)

Skrevet

Har laget meg profil jeg nå :)

Skrevet

har oppretta nå, men står ikke så mye lurt der da=) meeeen jeg er plutselig et år eldre, samme med småen*mumle*

Skrevet

så koselig =) morsomt med nye profiler =)

Skrevet

Jeg har også profil og blogger som bare det for første gang i mitt liv..Om det er interessant for andre derimot...:-)

Dessuten er det veldig nyttig og vi slepper disse presentasjons trådene hele tiden..Og å lete opp igjen info om andre. Veldig bra syns jeg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...