Gå til innhold

Er hårfarge farlig i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som vet om det er farlig å farge håret mens man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er mange delte meninger om dette, men jeg farget håret under forrige svangerskap. Og tenk på alle frisørene, de farger jo håret på andre under sine svangerskap...

Skrevet

Siden det ikke er like sterke kjemikalier i hårfarge idag, som det var før i tiden, skal deet ikke være skadelig.

Sselv farget jeg det da jeg var gravid. Ikke noe som gikk galt der:)

Skrevet

nei det er ikke farlig og farge håret...det er en myte..men har du allergi skal du være litt forsiktig..

jeg er frisør så jeg vet det:) gå til frisøren og gjør det, det kan bli en liten forandring i fargen i forhold til når du ikke er gravid...

Skrevet

jeg har hørt man ikke skal bleke håret men farge det kan man.hvis man bleker det kan håret helle mot grønn farge. min frisør ville ikke ikke bleke striper i håret mitt da jeg var gravid =)

Skrevet

du kan, det kommer ann på vilken farge som er under:):)det er ett fargesystem med ei farge stjerne som må følges..kan man det er det ikke noe prob...

du kan fint bleke og stripe.men nå vet jo ikke jeg hvilken farge du har i håret da:):)

Skrevet

jeg er mellomblod, hvis det var meg du spurte. men hun var redd det skulle bli gul/grønt hvis du skjønner..farge kan man gjøre, hverfall ettersom det jeg har hørt.

Skrevet

hei jeg er også frisør og det er ikke fralig å farge håret under en graviditet..

det kan helle mot en annen farge men i sjeldne tilfeller,jeg ha aldri opplevd det på en kunde og jeg har vært frisør i ca 10år..

så farg og kos dere gøy å føle seg fin under svangerskapt også..

jeg farget og stripet meg osv og ble alltid bra,););)

klemm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...