Gå til innhold

Idag har vi sett bebbin vår!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å det var masse liv der inne, den turna å spratt rundt, utrolig gøy å se på. Var egentlig 12 uker nå til lørdag, men gynekologen mente det var ca 11, fordi den var litt over 4 cm lang (forklarer hvorfor jeg ikke fikk noen pos. EL test)

Å alt så bra ut. Men som han sa så hadde han egentli ikke lov til å si det, på grunn av alle merkelige regler "skjønne det den som kan" som han sa. Utrolig godt å komme til ultralyd hos en så forståelsesfull lege.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer ,gleder meg til jeg får se min lille spire også,men det blir nok en liten stund til enda:)

Skrevet

jeg skal på ul i morgen pga blødninger.. er 10+4 idag. Gruer meg,men gleder meg også til å få se om alt er bra.

Skrevet

Lykke til! Gruet meg veldig idag jeg å, var helt skjelven. Men godt å se at alt var som det skal.

Skrevet

ja er bare å bite tennene sammen og reise dit. Nå skal jeg legge meg, skal opp kl 06.00 så.. zzzzzzzzzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...