Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 har vært litt rundt på nettet og sjekket litt.. mye uenighet i hvor mye,lenge,rent,eller klumper osv.. så nå mine gode damer, hva slags forslag og kunnskap har dere på dette området??? jeg lurer jo seff på dette pga mitt mystiske tr besøk som sikkert alle har fått med seg, ettersom jeg har reklamert det for hele bim:)hehe
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Jeg kan ikke mye om festeblødning, men ser at du holder fast på håpet... Har tenkt tanken selv, men det er vel bare å utsette en forsoning med realiteten.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2007 ja et tenkte jeg og, men jeg har jo bare blødd en kvart brøkdel av det jeg pleier..så da tenkte jeg att det kansje var det:)
Suretær Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Inne på babyornot er det ganske mange som har hatt festeblødning når de har blitt gravide. Noen har spottet i noen dager, andre har blødd friskt blod. Er visst vanligere å ikke ha det enn å ha det, men alt håp er ikke ute enda lille venn : ) Krysser fingrene for deg.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2007 egentlig så er jeg nok ikke gravid, men jeg er i fornektelse stadie..hehe
Suretær Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Skjønner.. Jeg lever fortsatt i håpet takket være ditt svar igår. Har undersøkt litt og det er jo faktisk en liten mulighet for meg.. Har sluttet å spotte så nå er det bare å vente å se hva som skjer..
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Beklager at jeg var så negativ, suss@, var ikke meningen å ta fra deg håpet. Uttalelsen var mest for min egen del - jeg blør mye og har typiske mage- og ryggsmerter.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 Tester du i morgen tidlig likevel, suss@?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Som du kanskje husker (eller ikke) hadde jeg noe jeg håper var festeblødning for en uke siden. Har ikke vært tegn til noe etter dette. Plutselig har jeg fått masse symptomer, og egentlig har jeg ikke letet så mye etter dem heller, hadde jo ingen tegn forrige gang jeg var gravid. Kankskje det blir en jente denne gangen, viss spira sitter da. Husk vår avtale i morgen;) viss ikke tr kommer lurende først da, noe jeg ikke tror.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2007 åjajaja tester i morgen tidlig som planlagt:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2007 blir dere med inn på chatten??
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 4. januar 2007 #12 Skrevet 4. januar 2007 Akkurat nå skal jeg se hell´s kitchen, men blir gjerne med en annen dag:) Er blitt heilt hekta på det programmet
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 4. januar 2007 #13 Skrevet 4. januar 2007 Selv om jeg må "avvnennes" fra å være inne på disse sidene nå kommer jeg nok til å ta turen innom for å se hvordan det går med dere i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå