Gå til innhold

Noen fra Trondheim her?


~Mirabell&Knerten~

Anbefalte innlegg

jeg bor på Valentinlyst, og har termin 26. september.... Gleder meg enormt, og kribler etter å fortelle venner og familie.... tror ikke jeg greier stort mer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Ser det er noen på min alder her (82-modell) som også skal bli mamma for første gang. Det hadde vært veldig gøy og møttes og pratet litt etterhvert. Jeg bare går og venter på at dette skal gå ordentlig opp for meg. Selv om puppene er ømme og jeg er litt små kvalm føler jeg liksom ikke at det er noe der inni magen min. Jeg har alt vært på ultralyd for jeg er spesielt utsatt for spontanabort, svangerskapskomplikasjoner etc., men da fikk jeg i hvert fall ikke noe tilhørighet til den lille. Det var jo bare en bitte liten svart klump. Derfor gleder jeg meg veldig til noen litt mer reelle tegn og ikke minst til vi kan begynne å fortelle det!

 

Jeg bor på Strindheim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.. jeg er oxo gravid og bor i Trondheim.. har ikke fått termin fra lege, men regnet litt på det selv med forsjellige kalkulatorer og fant ut at jeg har enten 13 sep, 20 sep eller 26 sep.. hehe:) er bare 21 år jeg da... men d vel flere rundt den alderen regne e me?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mange i alle aldre. Er selv 83-modell, blir 24 til sommeren, og bor på Lademoen.

 

Men jeg spør igjen: Er det noen som har fått jordmor på strindheim?Evt som skal på felles-møte 14. mars?Hadde vært morsomt om det var noen her som skulle det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Valentinlyst da, så det er jo bare en spasertur unna Strindheim.... Det hadde jo vært kjempeskøy å møtes, og prata litt sammen... Jeg er forøvrig i kjempeform, jobber og gjørt alt det vanlige... Er nesten litt bekymret fordi jeg kjenner så lite.... Skal til kontroll 19. februar, så da får jeg høre mer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått jordmor på Strindheim. Men hvis jeg ikke har skrevet helt feil er det 13. mars jeg skal inn på første felles møte. Kanskje det er flere møter? (det ble svar til Mirabell 83).

 

Og til mamma1982:

Det er ikke langt til Valentinlyst nei, jeg går forbi der stadig vekk. Så det burde jo ikke være vanskelig og møtes. Det hadde vært ganske greit å få pratet litt med noen. Er jo så mye nytt på en gang, så mye jeg lurer på og så mye jeg tenker på. Og samtidig har mannen min og jeg bestemt oss for å ikke si noe til familie og venner før det har gått 3 måneder og det holder jeg på å bli gal av noen ganger:)

 

Er det noen måte man kan snakke litt mer "privat" her på? Bare to stykker feks..?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det ikke var 14. mars da!Sikkert flere møter da ja.Hvilket klokkeslett skal du?Jeg skal fra 9-11.

Dersom du Lager en profil her på BIM så går det an å sende private meldinger til andre. Da er det kun den du sender melding til som leser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til kribler-i magen82:

Vet ikke helt hvordan man kan snakke litt mer "privat", men det er mulig det går an å legge deg til på profilsiden..... Vi har sprukket i dag, og fortalt det til mine foreldre... De ble kjempeglade, og da roet jeg meg ned 100 hakk... Litt rart at man som 25 år, er såååå spent på foreldrenes mening....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...