Gå til innhold

Noen fra Trondheim her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ! Jeg skal ha baby i sept. (termin 3\4) og bor litt utenfor tr.heim . Bodde på Lamo´n før , men leiligheten ble for liten og flytter derifra for litt over 2 år siden. Jeg er 31 og dette er ikke mitt første svangerskap , men for å være ærlig er hvert svangerskap like nytt og spennende synes jeg. Blir aldri "dreven" i å gå gravid !

:)

Hehe, jeg bor på "Lamo`n" nå, og ja, denne leiligheten blir også for liten nå.Driver og kikker litt på finn.no og sånt for å se om det dukker opp noe som kan være av interesse for oss nå som vi blir tre=)

Morsomt at det er flere fra området her.Hvem vet, plutselig blir vi liggende på St.Olavs samtidig=)

Det hadde jo vært veldig morsomt !! Tenkte jeg skulle føde der denne gangen. Bor midt mellom St.O. og Orkanger så jeg kan vel i praksis velge , men fødte på Orkanger sist og fikk en sær jordmor + en underlig fødselsopplevelse og har derfor mer lyst til St.O. denne gangen. Eget rom m eget bad er luksus :) Artig at du bor på Lamo´n !.. savner faktisk stedet ofte da det er så veldig bondelandet her . Bodde i Thomas Von Westensgate og hadde gode venner på svartlamon og omegn . Nå bor jeg blandt kyr og elg , men det har jo sin sjarm dét og .. hehe. Kanhende kan vi jo treffes over en kopp te i byen en dag ? Hadde vært koselig å møte noen som jeg kunne skravle litt gravid-ting med. ;)

Åh såpass, eget rom med bad ja!!Ja, stemmer enda mer på St.Olavs nå jeg=)hehe. Kyr og elg er ikke så verst det da. Håper det kan være litt mer kyr og elg der hvor jeg i fremtiden skal bo også. Er en del tvilsomme folk her på lademoen. Hver eneste natt ligger jeg og hører på folk som skyter opp fyrverkeri, krangler, knuser vinduer etc rett utafor vinduet!

En kopp te i byen hadde vært koselig ja!Morsomt å skravle om gravid-ting=)Samboeren er ikke så klar for alle de planene jeg har=)hehe

Du vekket opp noen minner fra Lamo´n lydene ja. Jeg forsøkte ofte å sovne til et forfylla nabopar som skulle drepe hverandre osv.. Var mange loco-mennesker der.

Min samboer er heller ikke den beste samtalepartneren når det gjelder de neste ni-mndrs tema . Det blir fort veldig mye for han , og ettersom denne graviditeten var uplanlagt så har han nok ikke helt omjustert seg til alle plutselige forandringer. Jeg tok meg friheten til å putte deg på vennelisten min jeg , (håper du synes det er greit) , så kan vi jo utveksle tid og sted osv på mld ? :)

Annonse

Det høres bra ut det, har lagt deg til min venneliste også!

Men siden jeg enda er veldig tidlig i svangerskaper er det ingen av venninnene mine her i tr.heim som vet at jeg er gravid. Har heller ikke tenkt å fortelle det før i uke 12.Er litt panisk ang akkurat det der pga at jeg er så redd for å miste. Så jeg håper det går greit for deg at vi venter med den kaffen til da. Da ville jeg i alle fall følt meg mye mer sikker og komfortabel med det=)

Men er det ikke noe "privat" meldingssystem her på BIM man kan benytte seg av?*skal se*

Hei hei jenter,

Jeg er 30 og bor i ca Trondheim. Har termin 2/9, og skal føde på St. Olavs. Har barn fra før. Graviditeten var planlagt, men det var likevel et sjokk å oppdage at jeg er gravid. Vi har ikke fortalt nyheten til noen ennå, og jeg tror vi kommer til å holde det hemmelig til vi blir avslørt. Spennende å se hvor lang tid det tar, for forrige gang kom magen ganske kjapt. :-)

Hei!Så morsomt at det er flere her. Jeg holder også graviditeten hemmelig, enn så lenge.Kun fortalt det til et vennepar av oss=)Skal etter planen holde det hemmelig til uke 12, men det blir vanskelig. Er veldig utålmodig, men samtidig er jeg livredd for å miste denne spiren så det er vel best at hemmeligheten forblir en hemmelighet=)

Men jeg syns godt magen kunne begynne å vokse. Noen dager har jeg så lite symptomer at jeg begynner å lure på om jeg faktisk er gravid...

Ja, vi kan godt vente til uke 12 . Jeg kommer til å holde denne graviditeten hemmelig så lenge det lar seg gjøre , men det kommer til å bli ufrivillige komiske stunder da jeg er så kvalm og det vil nok merkes av andre. Får bare skylde på en klengete omgangsyke tenker jeg. Jeg er ganske oppblåst også , så forleden dag måtte jeg bruke hold-in strømpebukser . Stilig . (Not)

Jeg tror det er mulig å sende mld her ja , skal sjekke det ut .

Hei Tinkle Winkle ! Gratulerer og velkommen !

Spennende å se om vi alle tre kanskje blir "naboer" på St.Olav i sept. Jeg har tidligere født ca én dag før termin , og terminen min 3\4 (litt forskjellig utregn. på div terminkalk.) er ganske sikker . Har du mange små fra før? Jeg er også veldig spent på hvor lenge jeg kan holde det skjult.

:)

Hei damer!

Jeg er også fra Trondheim og har termin 2. sept (etter min egen beregning i alle fall). Det hadde vært artig å hadd kontakt med flere i samme situasjon, men jeg har også tenkt å holde deg hemmelig til etter uke 12. Dette er min første men veldig etterlengtede!

Annonse

Hallo hallo!Nå blir vi jo en hel gjeng som blir liggende på St.Olavs jo!

Da kan det jo hende vi bare må ordne til et sånt BIM-treff når vi er kommet over den der 12- ukers kneika=)Det hadde vært hyggelig!

Er litt usikker på min termin jeg. Terminkalkulatorene varierer litt fra 6. -8. september så vi får se. Blir nå i september i alle fall=)ehm...tror jeg!

Hei! Jeg bor også i Trondheim. Har en gutt fra før på 3 1/2 år. Har termin 6. september denne gangen. Ser også frem til enerom på St. Olavs. Sist delte jeg rom med 3 andre. Den ene var utenlandsk og snakket ikke noe norsk, den andre hadde nok litt fødselsdepresjoner for hun bare gråt og snakket ikke med noen, mens den tredje hadde besøk hele tiden eller snakket i telefonen... :) Alle spektre med andre ord.

Jeg venter nr 3 og bor i Oslo, enn så lenge. Har bodd her i 12 år, men nå planlegger vi flytting til Trondheim. Regner med å være på plass der før fødselen. Dermed blir det vel sikkert St. Olavs på meg også! Hvis dette går bra (har stort forbehold pga to tidligere aborter) skulle jeg sikkert gjerne hatt noen å trille med utover høsten :-) Jeg er 33 og har to gutter fra før, en på 4 og en på snart 2!

Bor i Trondheim eg og :-)

Har ein gut på 1 1/2 år frå før. Gledar meg til ein til :-) Håpar det går bra den gongen her, mista ein gong i haust...

Gledar meg til einerom på St.Olavs! Låg på rom med 3 andre sist, (ikkje plass til meg på pasienthotellet :-(... )Vart LITE søvn, pga mange ungar som skreik heile natta, og ei mor som sang bæ bæ lille lam midt på natta for å trøste. For heim etter 2 dagar eg...

Oi ! Høres ut som det muligens blir folksomt på pasienthotellet i september også ! Vi får lage en mafia og kapre enerommene synes jeg ! Dvs . Dere . Min lille må muligens bøte med livet da legen mener at helse-risken for meg er for høy (-og nei, denne babyen var IKKE planlagt og er laget med prevensjon). Han var veldig streng på det. Jeg kjemper i mot , men vet at prisen kan bli høy . Dette blir en vanskelig tid. Er helt knust på innsiden, men tøffen på utsiden. Til syvende og sist (dvs;om en uke) er det kun meg som kan ta valget .. Synes min elskede lille spire har fått en urettferdig hard start . Hvordan vil dette ende ??

Emelèn, se melding jeg har sendt deg!*klemmepå*

Til dere andre: Velkommen i Trondheim-klubben=)Morsomt å se at det er så mange som er her i byen. Og flere blir det vel etterhvert! Gleder meg masse jeg, selv om det føles som en hel evighet til september. Men nå først gleder jeg meg bare til uke 12 så jeg kan begynne å fortelle dette til folk!Det klør etter å få fortalt det, men jeg skal klare å vente, med de fleste i allefall=)

• 3 uker senere...

Er det noen her som har fått jordmor?Jeg ringte i går,og fikk plass=)Så nå er jeg fornøyd i allefall!=)Skal dit for første gang 14. mars, men det er sånn gruppe-møte med 6 andre gravide med termin rundt min tid....

Er fra Mo I Rana, men har bodd i tr.heim siden 2001.Er 24 år, bor på Byåsen å venter mitt andre barn med termin 22 september. Har ei snuppe på straks 9 mnd :-) Blir to tette dette ja! Spiren var ikke planlagt, men siden vi skulle ha to tette uansett så kan vi kalle spiren for bare for tidlig ute :-)

Hei, gøy at det var så mange fra Trondheim her. Jeg bor og studerer i Trondheim og venter min første 5.september! Gleder meg masse! Vi er heldige som får føde på det nye St.Olavs hospital, har vært både på kvinnebarn-senteret og pasienthotellet, supert der!

Fødte på den nye føden i mai, å det var utrolig fint der, så vi er kjempeheldige :-)

å pasienthotellet var bare knall, håper å havne der denne gangen også.

Men denne ganger tror jeg at jeg skal røre på meg alle dagene å gå å spise i restauranten, Gjorde det ikke med snuppa før dag 3! Ble skikkelig snurt da jeg kom ned å fikk se utvalget som jeg hadde gått glipp av så mange dager, bare spurt sambo om rundstykker med hvitost :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...