snuppelure 74 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Tror dere ikke hu var så frekk å komme nå da, hu skulle komme på tirsdag hu, teite tanta Det er da meget frekt å komme flere dager for sent synes jeg, når hu ikke kom når hu skulle, så kunne hu vel bare latt det være
melkekua™ Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Æsj da ( Det var da trist! Hadde håpet en spire for deg jeg! Vel, vel, ny pp - nye muligheter! Håper det vil klaffe for deg denne pp'n! Jeg har også hatt sånne sykluser hvor hun har kommet flere dager for seint, 2 ganger kom hun etter 4 dager. Da ble jeg så skuffa og lei meg. Så jeg vet hvordan du føler deg.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Det var dårlig gjort! Føler veldig at hun er på vei her og.. Har murret og murret i et par dager nå. Håper hun har vett på å holde seg borte! Herved bestemmer jeg at neste pp er din! Lykke til! Heldigvis er det ikke verre når hun kommer enn at vi må ha masse mer deilig sex:)
snuppelure 74 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2007 Hehehe Takk for oppmuntrende ord fra dere begge to kajada, håper den tanta fortsetter å holde seg vekk og at det er en liten spire i magen din Og emblamamma, håper både du og jeg får en ny spire fort som bare det.....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 dritt tante..att de ikke kan forst att de ikke er velkommne....... vell neste pp sitter den som bare det;)
snuppelure 74 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2007 Ja jeg håper virkelig det jeg også suss@ Lykke til for deg også Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå