Gå til innhold

Så kom tanta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ingen testing på meg i morgen tidlig, for tanta har meldt sin ankomst. Er litt lei meg kjenner jeg. Trodde egentlig ikke jeg var gravid, men håpet så veldig. Min samboer reiser bort i 3,5 mnd. nå ifm jobb, så det blir en pause i prøvingen - og leeeenge til vi blir gravide. :(

Håper det går bedre for dere andre.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjedelig når tanta kommer. og sikkert ekstra kjedelig når man får en ufrivillig pause i prøvinga!

Håper du har bedre lykke når dere kan starte opp med prøving igjen!

Klemmer fra

Skrevet

Har vært ute og "trøstekjøpt" en 37" flatskjerm. Har penger til det nå når "barneutstyravgiftsposten" lar vente på seg...

Skrevet

dumme dumme tanta..

er jo en fin ting og trøste seg med:):)

så kjedelig att din mann reiser,!

du får fryse ned noen svømmere og helle di i deg når du har el,,hehehe.. off det var litt ekkelt..:D

Skrevet

Jepp, en fin ting å trøste seg med. Holder på å koble opp nå. Jeg syns det er tøft at han skal være borte så lenge i utgangspunktet, og syns selvsagt det er enda mindre stas i og med at vi må pause i 4 pp. Håper kroppen er klar som et egg når han kommer hjem!!!!

Skrevet

ja da har du jo fått lada opp..:):)da sitter den så blir det jule babys på dere:)

Skrevet

Du får trøste deg med at du får god tid til å bli kjent med kroppen din og tegn for el. Det vil jo lette prøvingen når han kommer tilbake! Lykke til! ER foresten en bra bok som heter "planlegg svangerskapet". Jeg hår lånt av en veninne, og den skal i tillegg bringe lykke:) De to som har lest den ble gravide mens de leste, så nå er det bare å håpe. (ikm i morgen)

Skrevet

Å nei å nei å nei!

D var kjipt da!

Måtte jo inn og se om d var noe nytt her, og d var d jo, desverre.

Kjipt å bli hjemme alene også, mannen min jobber utenriks så jeg vet hvordan d er.

*trøsteklem*

Skrevet

Takk for trøsteklemmen, moniccen. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til å ta fatt på de kommende måneder, men må jo gjennom det.

Håper du har det bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...