Gå til innhold

sliter sånnmed pappaen til datteren min..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har en lang historie, gidder ikke gå inn på alt nå..

Men etter vi gikk fra hverandre har han blitt virkelig ille.. han har bortført meg en gang og truet med å drepe meg og moren min, dum og redd som jeg var anmeldte jeg det ikke. Og jeg er jo selvfølgelig kjempe redd for at han skal skade henne eller ikke levere henne tilbake hver gang hun er hos han. Han er ikke interesert i å ha henne så ofte heller, noe som er bare bra egentlig. Hver gang hun er hos han truer han med å ikke levere henne til avtalt tid, men han kommer jo. Men er så fryktleig engstelig for at han en dag ikke kommer hjem med henne, for han er virkelig ikke i stand til å ta seg av et barn. Han skifter ikke bleie på henne, han mater henne ikke og i julen hadde hun brennkopper og da ga han henne ikke medisinene så nå har hun arr i ansiktet.

 

Er det noen som har noen råd om hvordan man kan gå frem for å få til en ordning til det her? syns der er fryktelig vanskelig siden jeg ikke har noen gode beviser på oppførselen hans! og er som sagt skikkelig redd for at han skal gjøre alvor av truslene om å drepe meg og/eller moren min eller skade datteren vår..

 

vet det ble rotete, men håper at noen har et råd eller to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du..

Ville ringe barnevernet, og familievernkontoret, ring familievern kontoret først, veit ikkje kor masse eller ka som skal til for at barnevernet tar affere!

 

Når han ikkje er skikka til å ta vare på ungen sin, så burde vel noe gjøres! Eg tror eg ville prøvd få til samvær under tilsyn kun, for eg kan skjønne du er redd, skjønner ikkje at du orker eg..

 

Stakkar jenta!!

 

Veit desverre ikkje ka mer eg skal si, kan umulig sette meg inn i en slik situasjon, desverre!

 

Men ring familievern kontoret, få ett møte med de, eller ta det anonymt over telefon, og få hjelp!!

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør du anmelde!!!Det er sikkert ikke for sent, og du har mora di som vitne. Derfor kan det bevises. Ta kontakt med advokat og få råd om hvor stor sjanse du har for å få samvær med tilsyn eller redusert samvær. Skriv ned alt som har skjedd: alle overgrep, trusler, bortføringer og anmeld alt og fortell det til en advokat som har familiesaker. Du kan kanskje også nekte samvær-særlig om ikke unge får mat, bleieskift. Har opplevd liknende og skal endelig få sjanse til tilsyn så ikke gi opp selv om det kan være en lang vei å gå! Om du har beviser fra overgrep, bilder eller vitner, blåmerker o.l., ta det med deg. Det betyr mye med beviser og vitner i en rettssak. Tror ikke familievernkontoret kan hjelpe deg-har dårlige erfaringer med dem. de er for "normale forhold" Og setter alt inn på at dere blir enige, syns dessverre ikke de tenker på barnets beste! Krisesenteret for kvinner har erfaring og pleier ha en liste over advokater de kan anbefale og hvilke rettigheter du har i en sånn situasjon.. Du kan også overnatte der om det er krise.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da. da sender du ho ikke ditt... det kan du ikke...

 

ring familie k

barnevern

krise senter så lenge han truer deg. hadde først ringt krise senter for de gir deg råd og er med på det meste for deg døgnet rundt...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...