fru <3 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Hva gir dere de små å drikke til maten? Her går det på vann.. + pupp da. Mulig jeg kunne vært litt mer kreativ, lillebror 8 mind. synest disse små søte Nestlè flaskene med div. drikker smaker fælt, de er jo litt sure på smak... Han "røser i holdet" ,som vi sier det, og skjærer (de morsomste) grimaser . Tips?
Reveenka Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Er like spennende som deg, jeg - vann og evt. pupp/flaske som avslutning... c",) Kanskje Tines eplejuice blandet ut med litt vann kunne være noe? Den er hvertfall ikke så sur/syrlig, syns jeg... Har (skrekk og gru mtp sukkeret...!) introdusert gullet for solbærtoddy også - da hun var som mest forkjølet og tett og hostete i jula. Men det bruker jeg jo ikke til henne til "hverdags", da... c",)
Karomamma Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Her har det også gått i vann og melk frem til nå. Vi tilbød henne eplejuice med vann i fra ca 12 mnd, men det har hun ikke villet ha før nå i juleferien. Da fikk hun også smake brus for første gang - nam nam Fanta!!! Karosnuppa er 19 mnd.
Little Miss Naughty Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Snuppisen er 14 mnd og hun får vann til maten. Gir henne også (ku)melk men er ikke så begeistret for det. Her er det fremdeles pupp som ruler. Hun har klart å grabbe til seg storebrors flaske med kakao og da smatta hun fælt. Storebror elsket eplejuice med vann (ca 10% juice) da han var liten.
♥Snulder Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Her er det vann og kumelk som gjelder! Tutta vil aller helst skrike seg til melk på flaske, men det får hun kun til kvelds. Da storkoser hun segk, og sovner som en stein:)
Attpåklatten:-) Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 vann, mme og litt juice (uten sukker). Hvor kreativ kan man være i forhold til de små egentlig? Har ikke så mye mer å gi bortsett fra te, brus, saft etc og det er vel kanskje litt for kreativt.........hihihi, kanskje en latte i ny og ne;-) Hun fikk da sikkert nok smaken av det når jeg ammet og gikk gravid:-)) Men tror jeg lar det være mammas drikk ja;-) Hannah er jo en ganske kreativ liten frøken og har mye futt i rumpen, og jeg ser at hun faktisk drikker mer vann nå etter at hun begynte å krabbe, gå litt etc.....hun var ingen stor vanndrikker for bare noen uker siden, det grøsset hun litt av, og faktisk brakk seg litt også. Samme har jeg opplevd med storesøster på 13 og..........Men nå får jeg i henne litt hver dag og det er bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå