Karomamma Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Nå skuer mitt øye at dere planlegger nytt sjokobombetreff på Moa i juli. For vi skal også innom Ålebyen i sommerferien. NEMLIG!! Vi blir vel en dag eller to i Ålesund og et par dager i Sykkylven før vi reiser videre. Kan jeg og Karosnuppa også være med på konditori? Karopappa kan gå i sportsbutikkene i mens... Med hjertelig hilsen sjefsorganisator / ute-i-god-tid-planlegger / listeskriver / kontrollfreak
fru <3 Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Så superkjekt da, Karomamma!! Vi gleder oss allerede vi!! =0))) Mange fine sportsbutikker på Moa også altså. Alle er hjertelig velkomne til sjokobombetreff på Valaker!! Kanskje flere her inne som skal feriere i disse fantastiske traktene??
Attpåklatten:-) Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Så klart!!! Og Klattispappan vil sikkert mer enn gjerne bli med i sportsbutikken sammen med Karopappan;-)) Og den sjokobomben ja................den er helt ubeskrivelig fantastisk nyyyyyyyyyyyydelig, så bare gled deg:-))) Vi må finne ut hvilke datoer du er der da Karomamma:-) Vi er i Hellas til 1.juli, så det blir litt senere vil jeg tro, men vi stiller vel egentlig ganske åpne der da vi har fri hele juli begge her;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå