Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 to barn + en mann som ikke vil ha flere barn, men som likevell ønsker seg flere barn? Føler meg nesten gal som sier dette. Minsten er knappe to måneder, men min store sorg er tanke på å ikke få flere barn. Vil ikke ha en til på et par år da, men kunne godt tenke meg tre barn eller fler. Mannen min ønsket seg ingen barn i utgangspunktet, men vi ble gravide til tross for prevensjon med begge barna våre. Vi elsker dem over alt på jord, har god økonomi, utdannelse osv. Likevell er mannen min sikker på at han ikke vil ha flere barn, og jeg tør ikke innrømme for han at jeg ønsker meg flere. Her om dagen sa han til meg:at alle kvinner som har født blir sikkert babysyke når de ser små babyer, men det er ikke dermed sagt at man trenger å få flere barn selv!!. Vet jo at vi må være to om å lage et barn, å at vi bør være enige. Likevell plager det meg at vi aldri skal få baby igjen. Huff, godt å få ut litt frustrasjon.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Før vi fikk barn hadde mannen min lyst på mange barn, jeg mente det holdt med to... Nå har vi fått ett barn, jeg har begynt å drømme om 3-4 barn, mens han synes to er nok... ( Men vi får se om jeg klarer å få overtalt ham!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå