Hææ? Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Må jeg vente til første mens før jeg begynner på minipillen?Da vil jeg jo ha en eggløsning først,og den aner jeg jo ikke når kommer!Må jeg rett og slett la være å ha sex før mensen kommer tilbake for å være sikker på å ikke bli gravid igjen? Hmmm...Håper noen kan svare,lurer veldig på dette.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Når jeg gikk på minipille måtte jeg vente til første dag i mensen fordi hormonsammensetningen var forskjellige på forskjellig tid i syklusen. Du får nok leve med kondom en liten stund til..
BettyBoob Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 jeg begynte på en hvilken som helst dag (hadde ikke fått tilbake mensen etter fødsel da jeg staret på minipilla)
gullskattmamma Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Legen sa til meg at man kan begynnen når som helst med minipillen, men man må bruke kondom de første 7 dagene etter pillestart. Legen sa også at man burde ta en graviditetstest før pillestart hvis mensen ikke har kommet enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå