Gå til innhold

lei slekta til kællen..


2b&spira

Anbefalte innlegg

jeg skal begynne på neglakademiet nå i januar og er kjmep glad for å begynne på skolen igjen.

så har snakket med søskenbarnet til kællen om hvor mye jeg gleder meg.

hun spurte å gravde om hvor mye det kostet,hvor lenge skolen varte på dgaen og virket veldig intr i dette,og ingenting er bedre enn når noen er intr i det du skal;)

men hun hadde flydd rett opp til bestemoren til kællen og slengt med kjeften om at det kom til å gå til helvete,og vi kom aldri til å klare det,hvordan skulle jeg kunne ta meg av sønnen min,rydde hjemme å sånne tingen.

så kom hun ned til oss dagen etter dette og latet som ingentingen,men svigers var oppom bestemor en tur og da hadde hun slengt sånn med kjetfen om at jeg skulle begynne på skole,kunne ikke jeg bare være hjemme med sønnen min,det var nemelig det jeg passet best til.

svigers ble drit sure og bare gikk derfra.

tenk å stå å si sånt,en gammal kjerring som ikke har gjort annet enn å leve på sosialen i hele sitt liv mens bestefar har hvert ute å jobbet og slitt hele livet.

jeg har hvert snill og tatt henne med ut å handlet,kjørt henne hitt og ditt og kommet oppom så hun ikke skal føle seg ensom,det er takken jeg får.

åååå jeg er så lei den kjerringa der,nå har jeg hvert snill og godttatt nok fra henne,fra i dag av skal hun få tilbake med samme mynt.

jeg kom også bare til å fly på byen og hore,hvis jeg ble tynn igjen (lagt på meg 30kg når jeg gikk med lille gull)

svigers måtte ikke stole på meg,for hun kjente min type.

jeg og kællen har hvert i sammen i tre år nå og er gift og nå kommer dritten???

 

måtte bare få det ut

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...