Gå til innhold

Kontakt med ekser på mobil...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min kjære samboer som jeg har vært sammen med i litt over halvannet år har fortsatt tlf nr til minst 4 av sine ekser på mobilen...

Jeg klarer ikke å la være å sjekke både meldinger og logg på tlf hans så snart jeg har anledning. Han sender sms til disse til jul, nyttår og bursdager. Han fikk åsså gratulasjonsmeldinger da vi fikk snuppa vår i høst...

Vet jeg overreagerer for dette er etter det jeg vet, helt uskyldige mld. Det jeg synes er litt rart er at han i det hele tatt har kontakt med disse eksene. Alle forholdene har vært ganske turbulendte, i hvertfall da det ble slutt. Forstår ikke da vitsen med å holde kontakten flere år etterpå...

Et av navnene hadde han tilogmed slettet etter at hun sendte noen stygge mld (som han viste meg) i fjor. Men etter en fest han var på nå i jula var hun lagret på tlf hans igjen og jeg så på loggen at han hadde sent mld til henne mens han var på tur hjem til meg. Hun bor ikke her så de har ikke møttes eller noe. Men hva er vitsen med å sende mld til henne uansett? Kan jo ha vært bare en god jul mld, men likevell...

Har tidligere hatt et turbulent forhold til en mann, så jeg er veldig var på små tegn på at noe er galt.

Elsker kjæresten min over alt på jord og stoler på at han ikke er utro eller noe, men dette med eksene driver meg til vanvidd snart. Han har til alt overmål bursdag i romjula så da blir det meldinger både på jul, bursdag og nyttår. Begynte faktisk å grue meg for dette lenge før jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han søker og trenger tydeligvis oppmerksomhet fra andre.... Til tross for at det er deg han vil ha og leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si til ham at han skal slette disse numrene fordi det er ikke akseptabelt å ha kontakt med ekser når man er i et forhold. Det er en enkel sak synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å husk på at det var en god grunn til at forholdet hans med disse jentene tok slutt. Hvis han ikke skriver noe annet enn høffelige sms`er på rent bekjentskapplanet har han etter min mening rett til å melde dem ved slike anledninger som jul, bursdager. Hadde du vært hans ex i morra, ville du vel at han skulle ha fortsatt å ha behandlet deg med respekt? Selv om det er nye kærester i ens liv, kan man vel behandle tidligere kjærester med respekt? man har jo delt endel med disse?

Hadde det blitt slutt med min samboer, ville jeg synes det var riktig å gratulere ham med dagen fremover.

Det er en grunn til at det ble slutt mellom din kjærest od de andre jentene. Vurder innholdet i meldingene og hyppigheten av kontakten dem i mellom.

Selvsagt ville jeg også hatt problemer med å like om typen min hadde kontakt med tidligere ex`er. men fornuften min sier at jeg må klare å respektere det forholdet de engang delte. Så lenge alt er over nå, ingen av dem er intr i hverandre lenger, så lenge exene hans respekterer vårt forhold, ikke flørter etc. Bør man akseptere en sms ved slike spesielle anledninger. Hvis de ikke flørter etc beviser sms`en heller at typen din virklig er en flott fyr, som ikke driter fullstendig i mennesker som tidligerere har betydd mye for ham.

Er du helt uenig med meg? si gjerne i fra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...