Gå til innhold

hva er det fineste jentenavnet dere vet om?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har fått vite at jeg venter ei lita tulle:)

og begynt og tenke på navn..

 

hva syntes dere? selv liker jeg Athina, men har opplevd at de i familien min syntes det er litt rart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er litt opptatt av hva navn betyr.. Tror i grunnen det kan si litt om barnet som eier navnet:-) Jeg venter barn i august og vet ikke kjønn enda, men jentenavnet er klart: Josefine! Jeg har også ei jente som heter Sofie. Sjekk ut betydningen av disse navnene! Særlig Sofie syns jeg sier alt om vår lille tulle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stella er mitt favoritt jentenavn for tiden..

Til dere som er opptatt av betydning, så betyr Stella "stjerne"..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker mange: Solveig, Jenny, Astrid, Ragnhild, Ingeborg, Sofie..... kan nevne i fleng, men vanskelig med bare 1 favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så nydelige navn.. Passet utrolig godt sammen!!

Men du visste vel at i allefall tre av de navna er poppis???

Leah går jo igjen over alt nå, samme med Aurora og Linnea...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk :-)

Var faktisk ikke mange som het Leah da jeg kalte jenta mi d, folkeregisteret kunne opplyse meg om at det ikke var noen Leah Aurora i Norge, men nå har det blitt hele fem på landsbasis!

Seks Ada Linnea..

Synes jo det er gøy at flere liker navnene på jentene mine, selv om d hadde vært moro med litt orginale navn da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guro er for tida det fineste navnet! Men dette med navn forandrer seg med tida... Med førstemann i 2002 (ble gutt ) var alternativene Astrid og Elfrid, med andremann i 2005 (ble gutt ) var alternativet Ingrid og Guro.. Det er utrolig mange fine jentenavn å velge i mellom...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria, Christine, Synnøve, Bianca, Charlotte, Cecilie, Leah, Julia, Johanne, Sigrid, Caroline, Elisabeth,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...