Gå til innhold

Førstekoneklubben på Zebra nå:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Er egentlig på vei til køys, men sånne stille kveldstimer når familien sover og jeg sitter i sofaen med laptopen i fanget og jeg er dronning over fjernkontrollen... Deilig ;-)))))

Skrevet

Morsom scene der de har lunsj og to av dem forteller at de er forlatt av sine menn pga yngre jenter. Diane Keaton derimot, hun prøver til siste rest, åh vi er såååh lykkelige, alt er sååååh bra, mannen min er sååååh søt, og datteren min som er lesbisk er sååååh fin, de er det nå til dags de lesbiske.................og eh..........vi er egentlig bare litt..........sånn midlertidig...............eh....................separert..........

Hehehehehe, vanskelig å drikke med den ene hånden , spise med den andre og holde masken samtidig;-)))

Skrevet

Jepp, fornøyelig. Og samtidig litt flaut å se for det får meg til å tenke på at jeg var litt sånn før... ;-))))

Skrevet

...........eh..........sånn.......litt........eh.............separert liksom?

Tjihii........Men ikke nå, for nå er du sambo;-)))

Skrevet

Ha, ha. Nei, det sto jeg for ;-) Men før jeg hadde vett til å våkne og ta ut separasjon. Da var jeg sånn "nei vi har det bra og er så lykkelige gift vi". Hadde det jo kjempefint også da. Når vi ikke var sammen...He, he ;-) Innså at fasade ikke var så viktig og flytta for meg selv jeg!

Skrevet

Du er nok ikke alene om å ha lurt deg selv trill rundt skjønner du;-)) Tror det er først og fremst seg selv en lurer, og kanskje ikke så mange andre.......selv om de er sånn passe kledelig sjokkerte når "bomben" går av;-)))

Skrevet

Det handler ikke om å lure seg selv, det handler om å opprettholde et ønske og en drøm om å ha det bra... det er lov, det har alle gjort. Ofte er de usannhetene det som skal til for å komme igjennom det som er drit også....

Alle har vel sagt, "jeg har det bra" for ikke å bukke under - så kan man heller fortelle sannheten litt seinere når ikke faren for å drukne er så stor....

Og når det gjelder førstekoneklubben så er det en av verdens deiligste filmer!

:-)

Skrevet

Du er klok du, Dritgrei. Jeg tror også at det ofte handler om å ikke slippe opp for mer enn hva man er i stand til å takle uten å drukne i egne problemer.

Det kan imidlertid også være sånn at man lyver for seg selv og andre fordi sannheten er for slitsom og en helt annen enn den man ønsker å stå for. Dersom dette er tilfelle over tid, kan det bli problematisk. Jeg møter dessverre altfor ofte foreldre som sier at deres barn ikke har det SÅ vanskelig selv om tegnene er veldig klare og da får problemene vokse seg store i mellomtiden og det blir enda vanskeligere å løse dem når man ikke kan lukke øynene lenger. Det samme kan jo skje i parforholdet. Man bør ikke spørre seg selv hver dag om man er lykkelig, det kan føre til at man plutselig en dag tror svaret er nei. Det er ikke noe lurt å spørre seg selv om man er lykkelig bare en gang annen hvert år heller, da kan det hende man ikke spør når man burde og at forholdet glir vekk som sand mellom fingrene...

Skrevet

Strålende film og utrolig mange bra kommentarer!!

Husker spesielt den om elskerinnen som er så ung og lita at hun kan oppbevares i hanskerommet, hi hi hi...

Skrevet

Eller hun elskerinnen som veide sånn ca 15 kilo.........hahahahahahaha........litt av et catch;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...