Sara 79 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Noen som har en anbefaling?Og hvorfor likte du i såfall den boken? Noen som har en bok anbefaling til far også om det samme?
*Milla74* Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hei Ariel! Jeg kjøpte boka "Mamma for første gang" av Gro Nylander da jeg ventet min første. Jeg synes den var kjempe bra, så den kan jeg anbefale. Til far kan du jo prøve "pappaboka", den er litt humoristisk, men også med litt gode råd for pappa'n. Min sambo likte den godt i allefall!
Annette78 Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Boken På vei. synes jeg var veldig bra. den tar opp endel følelser i forbindelse med graviditeten ved hjelp av pasient samtaler, og den har en fin oppsumering for hver uke/mnd, for mor og far.boken forteller også hva som skjer med babyen i de forskjellige fasene.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Likte også godt "På vei" av Gro Nylander. Hun tar opp mange forskjellige ting og synes boken er også en veldig god forberedelse til fødsel.
Kosermeg Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Et barn blir til av Lennart Nilsson På vei av Gro Nylander Barn i magen fra A til Å av Siri von Krogh Du skal i tillegg ha fått ei bok av legn din som heter; Graviditet, fødsel og den nye familien. I tillegg har jeg ei søt bok som heter Førti uker, en fargerik reise gjennom et svangerskap skrevet av kristin Bae Mysen. Det er små dikt, og plass til å skrive egne notater uke for uke. For far anbefaler jeg den boka med det humoristiske tilsnittet; Verdens beste pappa; hakkespettbok for førstegangsfedre skrevet av Per Asbjørn Risnes jr. Mannen min liker den veldig godt. Han er ikke glad i å se bilder av fostre og lese detaljer om svangerskapet. Denn eboka er dermed midt i blinken for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå