Gå til innhold

Kan jeg legge på sengetøyet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om 4 uker og lurer altså på om jeg kan legge på sengetøyet til tassen nå eller om det da vil støve ned eller noe?

Litt koselig å ha det fremme så det blir koselig i sengen hans også! :o)

Kanskje jeg kan riste det godt før jeg legger ham i det når han er kommet ut?

Er jo litt greit å ha det på i tilfelle han skulle melde sin ankomst tidligere også! :o) (Selv om det er fort gjort å legge på) Er bare så mye koseligere å se på en redd opp seng enn en uten sengetøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin om 4 uker ca.. Har allerede lagt på senga for et par dager siden, men jeg har lagt et håndkle over så det ikke blir støvete.. Også rister jeg bare sengetøyet litt før jeg legger h*n i det.. =)

Skrevet

Kunne egentlig tenke meg at det holdt å riste det litt, er jo faktisk ikke lenge! Da skal jeg gå å legge på senga, det blir seendes så koselig ut da! :o)

Skrevet

hehe jeg har igjen 2 mnd og senga har stått helt klar med himmel, sengekant, sengetøy.et kosedyr uro og en liten nyfødt smokk ved puta siden November!! haha, men jeg skal ta av alt å vaske det da når jeg har igjen en ukes tid=) hihi

Skrevet

Jeg la det på ganske tidlig med første mann og danderte til med alt... Litt mye verpesjuk ja...

Kommer til å gjøre det snart nå og. Skal bare bygge sengen først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...