Gå til innhold

¤¤ Mas@nder & emblamamma's skravletråd ¤¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe morro å bråvåkne og forsove seg samtidig..

dette gjorde sambo for ikke så lenge siden vi våknet 710 og han begynner 7, og han har 30 min til jobben + at han henter en som jobber sammen med han som er vikar..!

Jeg la på meg 20 kg ! og jeg hadde masse vann i kroppen + at jeg hadde ødem 3 på sltten, har 13 kg igjen, skal jo ingen ting til før jeg legger på meg..hadde gått ned 10 kg i høst men så har det bare blitt mere og mere før jul + at vi var i syden osv

fra januar til april i fjor så gikk jeg ned 12 kg så har jeg gått 3 kurs på grethe larsen, men denne gangen skal jeg klare dette selv som sist..

skal begynne å gå tur 2-3ganger pr uke rundt kvartalet som tar 30 min

tok min første tur i dag og så var jeg og sambo å gikk tur på mandag 2 km tilsammen :)

jeg har gått på helsestudio med ei venninne for minst 5-6 år siden det gikk greit i 2 mnd men så dabbet det helt av :(

det får holde med at jeg går tur + at jeg sykler på ergometersyklen min + tar situps morran og kveld..

i kveld har vi tatt bort jula deilig å få litt større plass i stua hehe..

bare 2 dager igjen til vi skal på julebord med jobben min på Geilo skal være der hele helga......

nei nå får jeg avslutte jeg lovet sambo at vi skulle kose oss før vi skal se på the Beach med dicaprio på tv3 kl 2130....

kanskje vi skal lage en ny tråd denne her blir så veldig laaaang :(

ha en fin kveld

klem

Mas@nder

---------------------------------------------------------------------------------------------------

God kveld ;o)

Sånn, der ble det en ny tråd på oss. Lagde en ny jeg siden den andre hadde blitt så lang. Limte inn ditt siste innlegg så vi får en rød tråd :o) Vi klarte jo å gå over 100 innlegg før det nye året begynte! Hehe!

Så flink du er da :o) Lurt å begynne i det små! Har noen treningsgreier jeg kan gjøre her hjemme også, men synes det er greit å komme igang med treningssenteret først, for da er det ikke så lett å skippe unna!

Du har rydda ut jula ja, det skal jeg gjøre også tenkte jeg. Det blir vel til helga det tror jeg. Har nok å gjøre imorgen og fredag. Dessuten har vi ikke så mye å rydde, er minimalt med juleting her i huset. Blir nok mere neste år når snuppa er større.

Så dere skal kose dere ja ;o) Bare til å hoppe i halmen ja! Du har vel el snart du også, så da er det bare til å stå på! Denne pp skal det jammen være en spir til oss!! Vi skal kose litt seinere vi da! Er noen program på tv som vi vil se først....litt tv-slave.....hihi....jaaaaaaaaa!

*lille lørdagsklem til deg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn da var jeg hjemme igjen fra NAV fikk søknadskjema om attføring som jeg skal levere til mandag hadde jeg tenkt...

Nå ringte prosjektledern å sa at vi ikke kunne få fransk grå panel i vindfanget og loftstua så da må vi reise til monter i dag å plukket ut en annen farge..

fikk greie på at de begynner med reisverket i uke 5...

hehe vi kosa oss på kjøkkenbordet vi i går tji...måtte flytte fiskene som vi har en bolle på et annet bord ellers hadde de hoppet ut hihi..

Nei nå får jeg ringe noen meglere å avtale tid til de skal komme å se på leiligheten til uka. puh det går i ett her ..

så skal vi hente bilen til sambo etter vi har vært på Monter, sambo har hatt bilen på eu kontroll på jobben min :)

så får jeg se om vi rekker å kjøre innom expert å se på ny mob tlf til meg..før vi reiser hjem å pakker litt..

stor klemmmmm

Skrevet

Hei og hå!

Nå er det fjerde dagen med elsmerter og jeg kan ikke se på FF at det har vært en eggløsning ennå.....hvor lenge skal det dra ut mon tro? Kjenner jeg blir frustert...og får slike tanker som at kanskje jeg ikke har el, og alikevel får mensen da jeg forventer den....skjønner du tankegangen....hater å ha sånne tanker... Men det kan jo bare være at jeg er utålmodig...hihihi! Jeg vil se resultater med en gang jeg!

Har jeg noen gang spurt hva du jobber med? Ble litt nysgjerrig når du skrev at sambo skulle hente bilen på jobben din.

Du har vært skikkelig på farta idag du? Har Sander vært med på all fartingen? Fikk tid til alt, eller ble det ikke noe mobilkikking? Hva slags tlf er du på kikk etter da? Jeg har en LG, er ikke helt fornæyd med den, men den duger. Vil gjerne ha Nokia igjen, siden den er mest brukervennlig. Synd at det er mye tull med de telefonene.

Etterpå skal jeg trene....jeg er såååå trøtt nå! Visste at det kom til å bli sånn, men må må trene så må man! Må det hvisjeg skal bli litt fastere i fisken.....kan kalle meg "lutefisken"....hehehe...

Reiser dere ikveld eller imorgen tidlig? Deilig å komme bort litt da! Skal dere ha Sander hos dine foreldre eller noe sånt?

Klemklem

Skrevet

men jeg var på NAV var Sander hos mamma, greit med litt barnevakt

sambo kom hjem 1530 så da reiste vi rett til Monte'r å så på panel

men det var bare to farger å velgemellom kafelatte eller eggehvit så det blir kaffelatte i vindfanget og loftstua vi skal ha kaffelatte i stua, hålen og kjøkkenet også men men..

så reiste vi til jobben min å henta bilen til sambo, du skjønner jeg jobber i bilforretning, og da er det greit å bruke de når det er noe med bilen til sambo og min.:)

Sander var med på begge stedene....

etter jeg kom hjem fra NAV så har det gått i et med telefoner som har ringt og som jeg har ringt..

har fått ordnet at jeg har fått time på arbeiskontoret til mandag,

tirsdag skal jeg til fotpleia, onsdag får jeg besøk av en megler, det samme får jeg på torsdag, og kanskje fredag får jeg besøk av en annen megler jeg skal ringe henne i morra :)

etter jeg begynte å slanke meg på tirsdag så har jeg hatt vondt i hode hver dag, i kveld så har jeg veldig vondt i korsryggen den verker noe grønn jævelig !!

håper det blir bedre i morra..

Vi reiser i morra rundt 13 tiden etter sambo kommer hjem, han reiser fra jobben kl 12...

Sander skal være hos mamma

tror jeg må avslutte å vile ryggen litt :(

klem

Skrevet

Kaffelatte er en fin farge da, jeg liker den veldig godt ;o) Tror dere vil blir veldig fornøyd med den!

Jeg må si det, du er en en veldig driftig kvinne ;o) Du, jeg kikket innom profilen din....stemmer det at du er 40? Da synes jeg det er tøft av deg å få barn :o) All honnør! Du traff kanskje den rette litt seint i livet?

Nå har jeg vært og trent, du verden så deilig det var....sleit meg gjennom 2 timer. Når jeg først er der så gjør jeg det grundig. Skal trene igjen til søndag. Er veldig spent på hvordan formen min er imorgen, det er jo uvant for kroppen at jeg trener igjen. Håper jeg ikke gav kroppen min det altfor store sjokket!

Så koselig at dere skal reise bort bare dere 2 da, julebord er kjekt! Dere får kose dere med god mat og drikke!

Ha en fortsatt god kveld videre!

Klemklem.

Skrevet

jeg er "bare" 39 år hehe står feil hos alle her inne at DIB har lagt på et år..Ja jeg er kanskje tøff som får barn i slutten av 30 årene..

Jeg traff min herlige samboer 23 april 2005 og ble gravid i juli så dette gikk fort kan du si...slutta med pilla etter 2 uker bekjentskap :)

jeg fikk jo Sander da jeg "bare" var 38 år, derfor vil jeg ha en til før jeg blir 40 i des!,

Nå sliter jeg med nyrene mine etter at jeg begynte å slanke meg på tirsdag det var sambo som sa at det var nyrene når vi la oss i går, jeg trodde bare det var korsryggen :( jeg drikker alt for lite væske om dagen og da går det utover nyrene..+ at jeg går så mye på do skjønner ikke det for jeg drikker jo ikke SÅ mye, får ta med en urinprøve når jeg skal til legen slutten av mnd, kanskje jeg har fått UVI :(

ryggen har verket i hele natt og verker fortsatt, sambo sier at jeg må ringe legen, men jeg venter til mandag hvis jeg fortsatt har vondt, har ikke tid å reise legen i dag når vi skal reiser kl 13 hehe..

jeg slet med nyrene på slutten av svangerskapet også..

ønsker deg en og dine en fin helg så snakkes vi på søndag

stor klem

Skrevet

Hei :o)

Vet du har dratt, men skriver en melding til deg alikevel. Må jo ikke la tråden falle veldig langt tilbake i lista.

Så dumt at nyrene skal lage bråk da :o( håper det ikke er alvorlige greier! Måtte du gå på medisiner når du fikk problemer med de?

Da fikk jeg trent igår da :o) Det var så deilig! Trente vel 2 timer. Det gjorde skikkelig godt i skrotten. Det som er så deilig er at jeg er ikke så altfor støl idag, trodde jeg kom til å ha store problemer med å gå/bevege meg. skal trene på søndagen også tenkte jeg! Nå skal jeg bli flink jente!

Dere får kose dere masse på tur, og så får dere "kose" mase! Nyte tiden alene uten barn!

Stor helgeklem fra meg.

Skrevet

*** dytter denne opp selv om jeg vet du er på julebord ***

Skrevet

Sånn da har vi kommet hjem kom hjem 1530 reiste rett til mamma å drakk kaffe og fikk is og kjeks.....Sander hadde vært snill hele helga ikke noe negativt å ha han sier mine foreldre og det er jo veldig bra, ikke griner han eller no...

hunden våres ligger utenfor soveromsdøra å holder "vakt" når Sander sover han er jo så søt den lille vovoen min.....

Vi hadde det kjempe fint på Geilo men godt å komme hjem igjen

i morra har jeg time hos en attføringskonsulent kl 10 skal ha med meg Sander for å vise han frem til mine tidligere kollegaer, jeg jobber på arbeiskontoret i 88-90..det er en del som jobber der ennå så det skal bli koselig å se de igjen..

tror det blir tidlig kveld både jeg og sambo er trøtt gjesp

hvordan går det med deg har du hatt el i helga??

klems

Skrevet

må bare dytte denne før jeg drar på jobb :o)

Skrevet

Hmm tror ikke du var helt våken i morres *ler*

først dytta jeg og så nå dytter du..

det er vel du som skal skrive litt nå eller??

jeg har skrevet på søndag og nå er det din tur :))

Skrevet

dytter igjen jeg ser du er her i kveld :o)

Skrevet

Hei vennen!

Måtte bare dytte den opp sånn at den ikke forsvant for meg ...hihi!

Hadde det så travelt idag morges at jeg ikke fikk skrevet noe til deg!

Så søt vovsevovs da :o) Og så deilig at Sander har hatt det fint hos dine foreldre, det letter en mors hjerte. Selv om vi vet at ungene våre har det fint hos sine besteforeldre så er man bekymret uansett.....i alle fall jeg!

Ble kollega'ne dine sjarmert av Sander da? :o)

Virker som el var torsdag forrige uke, hadde jo endel elsmerter rundt den dato. I hele 4 dager hadde jeg smerter...og de siste smertene var vel på torsdag, så da er det ikke helt usannsynlig at el var da!

Så nå venter jeg spent imot neste uke, tror ikke det sitter en spire, men skal håpe! Jeg kjenner nemlig ingenting.... snufs snufs...men kanskje det er for tidlig å kjenne noe. Huff huff...liker å kjenne etter symptomer hele tiden, blir jo gal av det!

Ha en fortsatt fin tirsdags kveld ;o)

Stooor klem fra meg.

Skrevet

Heisann vennen min.

Så det var derfor du bare dytta, hehe tenkte ikke helt klart i går morres skjønner jeg....

Jeg er aldri bekymret når Sander er hos mine foreldre :)

Ja mine kolleger synes Sander er både sjarmerende og veldig snill..

Når har du ikm da?

krysser fingrene for at du har en spire i magen din nå for det fortjener du.

Nå har jeg akkurat hatt besøk av en tidligere klassekamerat som er megler som har vært å sett på leiligheten min, får besøk av en annen megler i morra og en til tirsdag, så slutten av neste uke skal jeg bestemme meg for hvem jeg skal velge..

Ja kollega'ne synes Sander er både søt og snill:)

Nå har vi ikke hatt sex siden lørdag ettermiddag får se om det blir noe i dag, tror jeg har lagt det litt på is foreløpig skal ha el i går eller i dag etter babyverden..

det er så mye som skjer rundt meg nå om dagen at jeg ikke orker å tenke på å bli gravid det får bare komme når det kommer...kanskje det skjer noe når jeg/vi ikke stresser..?

håper jeg hører fra deg senere i kveld.

klem og kos

Skrevet

heisan!

Min ikm er alt fra 18-21.januar....trodde først 21, men el har vært litt tidligere så da er nok ikm noen dager tidligere også, er veldig spent på hvor lang lutealfasen min er. Mistenker den for å være rundt 12-13-14 dager....greit å få det bekreftet!

Der får jaggu hoppe i sengehalmen etter på ja! Du må ikke la el slippe unna :o)

Kjenner det murrer i eggstokkene...så da er det vel tr som gir sitt første tegn på at hun kommer....snufs....da er de tlike greit å få det overstått nå synes jeg! Da vil jeg heller begynne en ny pp! Men jeg må vel holde på håpet litt til, selv om det er vanskelig!

Har du hatt en fin dag idag da?

Klemklem.

Skrevet

Ja har hatt en fin dag, blir nok en spennende dag i morra når en ny megler kommer hjem til oss kl 11.00..

nå holder vi på å se på invitasjonskort til bryllupet og servietter er jo så masse lekkert med forskjellige trykk

har tenkt å få en prøve på 3 forskjellige invitasjoner og da får jeg med katalogen også

du kan jo se her

http://bryllupsbutikken.no/

vi har jo go tid skal ikke gifte oss før 28 juni 2008 men greit å begynne å planlegge litt..kirken og lokalet er bestilt alt hihi...

det er mange som tror de får mensen at de har mensmurringer men så har de vært gravide i steden..

prøv å ikke tenk så mye på at du prøver å bli gravid kanskje det hjelper da :)

nei nå er kl 2130 da skal vi legge oss å kose, min kjære sende en msn melding at vi måtte kose før vi ble for trøtte hihi..

håper du har hatt en fin dag

mange koser til deg

Skrevet

dytter litt jeg du er kanskje hjemme fra jobben nå??

Skrevet

God ettermiddag :o)

Nå er jeg hjemme, drevet å dyttet opp noen innlegg før jeg skulle til å svare ditt! Trenger litt god tid på å svare ditt vettu! :o)

Jeg var innom den bryllupssiden! Fy flate så mye fint! Du må jammen vise meg når du/dere har bestemt dere for en type. De var skikkelig lekre. Virker som dere skal gjøre litt fancy ut av det. Vi hadde en helt vanlig bryllup hos Sorenskriveren vi. Ingen spesiell kjole eller invitasjoner....antrekket mitt ble kjøpt på H&M (7 mnd på vei med Embla) og invitasjonene laget jeg selv (bretta origami - sommerfugler). Veldig enkelt med andre ord, og det holdt lenge for meg. Gubben ville ikke gifte seg i kirke så da ble det en middelvei.

Ikke prøve å tenke på det ja...huff...det er lettere sagt enn gjort det! Prøver så godt jeg kan, men tanken popper opp uansett.

Har du hatt en ifn dag idag? Hvordan gikk det med megleren?

Stoor klem.

Skrevet

god kveld vennen min

Ja jeg skal gi deg beskjed hvilken vi velger....får nok prøvene til uka tenker jeg :) håper det i allefall :)

sambo ville heller gifte seg i kirken, men så ba jeg på mine knær og da sa han ja :)

Det gikk fint med meglern, men et minus var at han nevnte ikke noe pris hva hun skulle sette leiligheten til ikke ca pris en gang :((

får greie på det pr brev til lørdag for da skulle jeg få et oppsett hvor mye ting og tang koster..

var hos mamma og pappa å spiste lunsj etter meglern var hos meg, da da begynte det å snø kjempe masse :((( jeg var hos de i 2 timer så reiste jeg hjem for det snødde så mye! hadde tenkt å være 2 timer til siden sambo skulle jobbe over til kl 19,

Nå skal jeg ta en varm dusj jeg er kald og fryser, så skal jeg og min kjære kose oss litt i senga tenker jeg...

håper du har hatt en fin dag da?

har dere fått snø dere også??

klemmmm

Skrevet

God kveld god kveld!

Ja, her har det lava ned med snø til den store gullmedalje! Fy f*** det var jævli' å kjøre bil.Hadde stor klump i halsen hele tiden når jeg kjørte. Godt jeg hadde god tid når jeg skulle hente snuppa i barnehagen idag. Spørs hvor lenge den snøen blir liggende da.....har hørt at den blir borte ganske så fort, så da er man nødt til å nyte den så lenge den er her.

Skal ta meg en dusj senere ikveld jeg også, trenger å føle meg litt freshere, kanskje blir det litt kosing også, hvem vet...hihihi!

¤¤ klemklem ¤¤

Skrevet

god kveld vennen!

Ble det noe kos i går kveld da???

det ble dårlig med kos vi la oss etter vi hadde dusja så så vi litt på tv før begge to sovnet...

det skal bli deilig når vi flytter for da får vi ikke tv på soverommet for det er skikkelig sovemedisin :((

Har bare vært hjemme i dag har vært kaldt inne i forrmiddag

Sander sov til kl 9 ! slå den å hihi...

det blir nok en dusj i kveld også så jeg håper vi er såpass våkne etterpå at vi skal kose litt..nå har jeg sovet i over 2 timer etter vi spiste middag........min samboer gir sander grøt nå.....han skal legge seg rundt 21 siden vi sov så lenge i ettermiddag..

håper dere har hatt en fin dag

klem og kos

Skrevet

hei

hva har du gjort i dag siden du ikke har vært på bim???

Skrevet

Hei snuppa!

Grunnen til at jeg ikke har vært noe særlig her inne idag er rett og slett fordi jeg begynner å bli lei.....er 100% sikker på at tanta kommer..... I have baaaaaaaad feeling! Det som skjer vil skje! Ingenting jeg kan gjøre med det, jeg har tamponger og nattbind klart, dessuten har jeg snart el.tester innomhus også, er veldig forberedt på enda en syklus. I så fall skal neste pp bli den siste!

Det ble ikke kos på oss heller her forrige dagen....slitne begge to, pluss at det er så mye sykdom på jobben for tiden at jeg blir helt utslitt. Blir jo nesten bare vikarer neste uke :o( Helt siden jul har det vært vikarer, og jeg merker det tærer på meg som er den stødige som ikke er sykemeldt!

Huff......nå får du en av de dagene jeg er nedfor....huff...bare for å si det sånn, det er ikke ofte jeg har sånne dager. Den er nok over til imorgen! Det kommer en dag imorgen ;o)

Gubben er for å legge frøkna, jeg gjorde at av mating/pussing av tenner og bading så da får jammen meg gubben ta på pysj og legge henne. Skal være litt snill med gubben idag og lage pizza til han kommer ned igjen. Kanskje det blir litt (trøste)kos ikveld :o)

Håper du har hatt en fin lørdag!

Stooor klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...