Gjest Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Lurer på hvor tante rød blir av jeg... Skulle vært her nå... Kjennes ut som hun er i farta da... Men det trodde jeg jo når Teodor var på vei også Er nok ganske sikkert ikke gravid, må man ikke ha sex for å bli gravid...? Hehe, det er det sambo sier til meg når jeg sier at jeg vil ha en liten baby til, da sier han " man må spre føttene for det vettu kjære " Hahaha.... Jeg vil ikke ha en liten en til enda altså ! Vil kooooose meg med Teodor masse masse masse! Tante rød er nok litt sjenert, opptatt med januarsalget
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Melder meg på den etterlysningen :-/....... En smule bekymret ja....
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Jeg fant jeg fant ! Sambo sa da : hadde håpet du var gravid jeg.... ?????
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Kanskje dere sendte henne hit også, for hun kom på besøk på torsdag :-) Jeg ble kjempelettet!
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Er kjempeoppblåst og må på do hele tida!o.O Men jeg tror det er noe ekstra galt med blæra mi...skal bestille time hos lege snarest, for jeg har vondt i magen i tillegg!:-/ Alt fra 1 til 4 uker til jeg skal på mensen...sånn er det med ustabil syklus!
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 "på" faktisk...jaja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå