Kaffemocca Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Fulgte med litt da dere startet med nattavenning, hvordan gikk/går det? Har tenkt å begynne vi også og lurer litt på andres erfaringer og måter å gjøre det på..
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Det gikk blæ blæ blæ, hehe! Neida, vi gikk til med friskt mot. Bestemte hun skulle få mat før jeg sovna, i 23.24 tiden og etter klokka 6. Bytta side i senga og stålsatte oss. Men den pøbelen min er jo ikk eute etter mat på nattan, vil bare kooooose ho. Så ho kosa så fælt med pappan sin atte........................................ Strøk henne på hånda da hun våknet, innimellom sovnet hun, ellers våknet hun og hyla. Løfta henne opp, da stappa ho tommelen i munnen med det samme og da la vi henne ned. Sovna strax. Men hun våkna jo himla ofte, da så... MEN! Vi er i hvertfall på bedre vei, om jeg kan si det sånn... Fra å våkne hver 2. time går det nå 3-4 timer. Stort sett, da... Hadde håpet det skulle gå litt bedre, men får bare håpe det går seg litt til av seg selv... Ble langt svar dette her, men.. =)
Kaffemocca Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 Takk for svaret=) kose ja, tror det er det minsten her vil noen ganger også, sovner etter ha sutta ett par ganger.. Vi også er oppe hver 2.time og vil gjerne få en slutt på det, får vel bare stålsette oss og håpe på bedre tider=)
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Ja, hååååper ho plutselig skal sove rundt *særlig* Hehe, når ho blir 15 tenker jeg...
Kaffemocca Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 ja det var det da=) Har en på to også som ikke sover hele natta enda, er liksom ingen ting som funker på han, har til og med prøvd sovemedesin, håper minsten blir enklere enn det hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå