Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 noen som har prøvd det? snuppa reiser seg opp hele tiden og sovner ikke før langt på natt.. babysafen vi har er bare en pose som ikke kan bindes fast.
Ajam Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Tror jeg heller ville ha kjøpt en ny babysafe pose med seler på. Tror det gir bedre komfort til barnet. Det er meg da..
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har ikke prøvd vognseler men nattpose som går ann å binde fast til senga. Men jeg har sluttet å binde den fast fordi jeg hadde en ganske ekkel opplevelse med det. En kveld jeg skulle få gutten min til å legge seg rolig så bandt jeg den fast. Og gutten skrek og ville ikke legge seg. Heldigvis gikk jeg inn til han etter han hadde skreket litt for å roe han. For like etterpå så gulpet/kastet han opp noe innmari. Skikkelig sprutgulp altså! Og guten fikk jo ikke til å snu seg selv da han var bundet. Det var bare så vidt jeg fikk snudd han på siden så det rant ut fra munnen hans. Er ikke meningen å skremme deg, jeg var veldig godt fornøyd med den posen og dens måte å holde barnet i ro på før dette skjedde. Nå bruker jeg kun posen (uten å binde den) fordi han sparker av seg dyna om natten. Så pga dette så vil ikke jeg anbefale til noen å binde fast barnet sitt på noen måte i senga. Jeg sover ned gutten min i min seng og lar han ligge der. Så sniker jeg meg en tur opp etterpå. Dersom han ikke våkner merker han ikke at jeg har vært opp engang. Så han sover best der, sammen med mamman sin!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Huff det hørtes skummelt ut, men bra det gikk bra med gutten din da:) takk for svar:)
-carina- Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jeg bruker babysafe som jeg hekter fast. Men den er såpass løs at gutten min klarer å legge seg over på siden. Men den er ikke så løs at han klarer å legge seg på magen eller sette seg opp... Hørtes ekkel ut den opplevelsen.... (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå