Leontine Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Skulle hatt EL mellom 28. og 30. des. Begynte å teste 26, og har ennå ikke fått positiv resultat. Tester hver morgen og hver kveld... Kan det være testene som er dårlige, eller er det kroppen som tuller? Andre som har opplevd lignende med EL-tester/ sticks fra billige-tester.no?
Morradi Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Sånn var det med meg og, har testa i 7 dager nå, å har fått nesten utydelige streker når jeg kjente jeg hadde el, å i forgårs å igår hadde jeg knallsterke streker!! Var jo da egentlig ferdig med el, men det var jo bare til å peise på i tilfelle=) Men egentlig skjønner jeg ikke bæret av de testa........ Var redd jeg brukte de feil!
Tredje barn på vei Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har brukt dem og alltid fått bare svake streker, men i natt derimot fikk jeg en som var like tydlig som test streken gitt...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 For meg så er ELtestene pålitelige - positivt resultat stemmer overens med temperaturstigning som følger EL. Men jeg har lest at man kan ha en så "kjapp" LHstigning (det hormonet som får egget til å slippe seg) at den vil ha steget og sunket mellom to målinger. Vil du være helt sikker på at du har hatt eggløsning, anbefaler jeg å tempe i tillegg ) Men mange her inne som absolutt bare bruker cb digital el-test og får resultater der, som ikke har fått resultater med billigstripsene, så ikke vet jeg. Funker for meg )
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har brukt de morgen og kveld i flere pp og aldri fått så mye som en antydning til strek... Selv om jeg hadde el slim.. Samme med ei venninne, men hun ble gravid mens hun testet..
Leontine Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2007 Har fått positivt resultat før på EL-tester, men de siste månedene har tanta levd sitt eget liv, så jeg venter bare å ser om jeg får besøk til neste helg eller ikke. Vi har være aktive i perioden, så kunne ikke gjort så mye fra eller til uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå