Attpåklatten:-) Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Nå er jeg altså snart 2 uker over tiden..........og jeg sprekker snart!!! Kroppen er som en tidsinnstilt bombe som bare venter på å eksplodere, har kjent at det skjer hver dag i 2 uker!!! Men, tror at pga at jeg er veldig sliten nå så bare stopper hele systemet opp. Så nå håper jeg at i løpet av natten så skjer det noe..........ellers så tror jeg nesten jeg blir gal! Og alle vet jo hva gale mennesker kan finne på, det leser vi om og ser på nyhetene hver dag;-)) Og det er vel ikke for ingenting at politiet opplever "gærne kvinnfolk" på akkurat en spesiell tid i mnd, for da øker nemlig trykket i hjernen på oss jenter, og da blir liksom lunten litt kort innimellom;-)) Vi er tross alt sykliske hele gjengen - og takk og lov for at det er flere, så forstår vi kanskje hverandre bedre. ELLER HVA SIER DERE?????????????????????????? ER DET KANSKJE IKKE SÅNN????????????????????? HÆ???????????????????????????????????????????? HÆ????????????????????????????????????????????????? ..........jada, say no more................;-)))
Superlis Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Å huff og huff vet hvordan det derre er,kjennes ut som om alt skal eksplodere,alt står på spreng mage,pupper ja i det hele tatt. men bare slapp av skal følge med i nyhetene om gærne damer som går amokk i østlandsområdet så vet jeg om jeg må ile til og kausjonere..hehehe får håpe ting ordner seg:))
Gummelillan Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Huff, husker følelsen ja. Har vært uten mens de siste tre årene og synes det er veeeeldig greit. Nå er det snart slutt på amming og tante rød er vel like rundt hjørnet.. Kan IKKE si at jeg gleder meg!
♥Snulder Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 JA FOR TENK AT DET ER SÅNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ihvertfall var det sånn rett før jul.... og i romjula... og litt nå og for nå har jeg endelig fått mensen og er kei for at det ikke kan gi seg snart!!!!! OG!!! så er jeg dritt kei fordi jeg har huepine på 5 dagen, og sår, tjukk pottitthals på ANDRE UKA!! OG GUDSKJELOV OG TAKK OG PRIS FOR AT BARNEHAGEN VAR ÅPEN IGJEN IDAG OG 5 ÅRING FIKK AVSLUTTET JULEFERIEN.....!!!!!!
Attpåklatten:-) Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 Hehehehehe, godt vi er flere Snulder;-)) God bedring til deg:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Prøv å ha mensen hele forb... tida du!!! Er såvisst kke noe bedre nei ;-(
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 nåh....så du har det slik jeg hadde det før jul ja...? min tikkende bombe sa PANG !!!! HEHEE... hadde et håp om at det roa seg etter jr kom,men nei.... håper det ordner seg for deg nå da =) å hei og godt nyttår ja =0)
Velve Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 jeg føler meg som en sperreballong; venter og venter.... Kommer nok snart her også, lillegutt dier fortsatt maaaange ganger hver natt så det tar nok litt tid.... Men snart sier det nok PAAAANG her og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå