Jump to content
Sign in to follow this  
Mamma 07&09

Noen fra ålesund eller rundt om med sommerbarn i magen?

Recommended Posts

Mamma 07&09

Hei:) Jeg er ei 18 år gammel jente fra Ålesund som skal bli mamma, har termin 1 august:) Er det flere fra Ålesund som venter sommerbarn?:)

Fortsetter under...

Guest mammaen til Odin pluss 1imagen

Hehe, termin på bursdagen min jo;) Gratulere så masse=)

Tror det er en noen som av og til pleier å sette opp treff på Lyspunktet hver onsdag kl 19, som e sånn ca like langt på vei som det du e.. Vi andre på bimtreffa e straks fødeklare og noen har fått babyen sin=)Men kan jo være noen her inne som ikke e tilknytta noen treff.

baby nr 3 på vei!

17 år.:) skal ha i mai..

Mamma 07&09

Oki:) Så koselig da:) Hvor kommer du fra da?:)

baby nr 3 på vei!

vestnes..:) men d ekje så langt..:P

Mamma 07&09

Nei... Selv kommer jeg fra sjøholt:)

Annonse

baby nr 3 på vei!

åja..;) da blir d no berre enda nærmare.:) kor langt du e på vei noda?:)

Mamma 07&09

Begynte på mi 12 uke i dag:)

LenaB

Hei hei! :)

Jeg bor i Ålesund sentrum og er 19 år, har termin 19.juni så blir nok sommerbarn på meg også ja :) Går dere på skole eller?

Anquor

Eg kjem frå Ørsta og er 20 år no og skal ha i August! :)

SøtePia venter nr2

Hei Hei=) vi er den gruppa som har BIM-treff på lyspunktet hver onsdag. det er mange aldre her, men noen er mellom 19-22 år. det er ikke noen sommerbarn dessverre=( hele gjengen skal ha baby i mars-april. Men det går likevel an å holde kontakt=) du kan bli me på treff hvis du vil. alle er velkommen

baby nr 3 på vei!

går på skule ja, skal prøve å fullføre skuleåre, sjøl om d kan bli vanskeli. skal ha i mai:)

Mamma 07&09

Så koselig:) Når i august:)

Annonse

Mamma 07&09

Oki:) Ja går siste året på videregående:) Så har heldigvis en utdannelse til det lille nurket kommer:) Bor i leilighet på åse:) Så da er vi ikke langt ifra hverandre da Bompi med den lille i magen:)

Anquor

ca rundt den 8 august....

får vel vite mer nøyaktig på UL siden dette skjedde meda ej va på p-pilla.....

SøtePia venter nr2

Hei:) bor du på åse? d gjør e oxo=) skal ha barn i mars, men kjenner flere som skal ha frem til sommeren på åseområdet. vi kan kanskje holde kontakt? tror e vet ken du e fra før. tanta mi har prata om ei. var d du som bodde me typen, men så flytta du tilbake til åse?... eller kanskje e tar feil.

e e oxo 19år. blir 20 no i år. bor i blokkene i furmyra. kjekt hvis vi kunne fått kontakt ilag;)

Mamma 07&09

Japp... Bor opp i høgge over klart svar, så ikke akkurat på åse da, emn nesten.. Kaller det åse ej... Veit ikkje heilt ka d hete:) hehe

Ja det hadde vært koselig om vi hold kontakt:) Nei, det var nok ikke meg, bor i kjeller leilighet sammen medkjæresten min og vi har nok bodd sammen hele tiden:)

Ej e 18 da, blir 19 i juni:) Å d hadde vært kjempe koselig å holde kontakten:)

LenaB

Hei!

Det er i alle fall ikke langt unna Hatlane, der typen min bor :) Bare å legge meg til på msn hvis du/dere vil, hadde vært kjekt å blitt kjent med andre gravide i området, spesielt på min alder :) Noen av dere som har vært på sånn treff? Jeg kunne tenkt meg å dra men har nølt litt fordi jeg er litt sjenert :P

SøtePia venter nr2

okey.. nei da var det nok ei anna ei.. har du lyst å bli me på treff på onsdag da?.... fikk med meg 2 andre forrige gang som også skal ha sommerbarn;) kjekkt å bli kjent med andre i samme situasjon=)

du kan sende me ei mld hvis du vil treffes/ bli me på treff.. nr mitt er 41400924

SøtePia venter nr2

Hei=) det e e som arrangera treffene;) du må bare bli me=) mange kjekke folk der;) e bor på åse. 2 til på gruppa bor i området, og noen i byen;)

Ny bebis i magen!

Hei.

Jeg er en jente på 25 år som bor i ålesund (opprinnelig ikke ålesunder da men ;) Ingen barn fra før.

Jeg har termin 2 april. Kan vel heller kalles vårbarn det da. Men er interessert i å komme i kontant med andre som skal ha rundt de tider. Kjenner ikke så mange fra ålesund egentlig..

77modell

Jeg har temin 21.6 så blir jonsokbebi her:)

Litt eldre enn dere som har skrevet her jeg da, har akkurat fyldt 30.

Andre som er "så" gammel? Hehe føler mmeg ikke så gammel da:)

Bor I Haram jeg da.

Guest

77modell #Får jente#: Hvor i Haram bor du da? Jeg er 25 år, bor i Tennfjorden! Har termin i begynnelsen av mai.