Molde Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Heisann jeg har en samboer på 4 året han har to barn 5 og 9 år jeg har en sønn på 10 år og nå venter vi en felles.. vi har hat en veldig tung tid oppover med unger og nå venter vi en sammens gruer meg litt hans minste blir jo behandlet om en baby av foreldrene eller av alle enda.. hans største er gullgutten og får bestemme alt uansett hvor han er.. hvordan vil dette bli .. sønnen min har adhd og krever mye energi og tid jeg har alt hatt en super blødning hvor de trodde jeg misst ungen og har nå vært i ro i 3 uker... enda sykemeldt i 2 uker til... gleder meg veldig til jeg får et barn bare det at akuratt nå ser jeg bare hindringer over alt.. skal begynne og bygge hus 2 mnd før termin nettopp kjøpt bil 5 setter nå blir vi 6 ganske fysisk jobb som det virker som jeg ikke kan tilbake i før etter fødselsperm sukk sukk dete blir gøøøøøøør
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 molde,hei,hvor langt er du kommet da???
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Heisann ja Jeg har selv to barn, ei jente på 9 og en gutt på snart 6 år. Min samboer har to sønner, en på 10 og en på snart 6 år, hvor han på 10 bor hos oss...og vi venter også en felles nå. Høres kjent ut noe av det du sier der...jenta mi har ikke adhd, men et veldig utagerende temperament med et lydnivå som topper de fleste skalaer... Hans eldste på 10 er den "perfekte"...kan iallefall virke slik til tider, fordi han er så stille og rolig av seg og det liksom aldri er noen problemer med han.. Hans minste blir behandlet som en baby hjemme hos mamman sin og har også blitt det hos pappan før min tid...når han er hos oss så er han og han min på 6 som hund og katt....veldig slitsomt. Barnet vi skal ha nå er både planlagt og ikke.... Vi skal gifte oss i juni og ville derfor få en baby enten før eller etter bryllupet..men nå kommer jeg til å være høygravid når vi gifter oss... Vi har ikke sagt til barna enda at det kommer en til, men jeg gruer meg litt til jenta mi sin reaksjon...hun vil gjerne ha en baby her, så lenge det blir en jentebaby...men det går jo som kjent ikke an å forutse det...hun syntes det er for mange gutter her alt... Og samtidig studerer jeg og vil gjerne bli ferdig.. Har hatt en del magesmerter som kjennes ut som kraftige menssmerter, men ikke hatt noen blødninger. Så jeg skjønner din frustrasjon.. Men jeg gleder meg veldig også da..mye planlegging her nå for tiden Ønsker deg lykke til ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå