Anonym*Gullklump* Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Meg og samboeren min har bestemt oss for å ta litt pause fra prøvingen for han mente det ble for mye stress, men klarer det ikke.. Må liksom inn her og lese hver eneste dag og helst flere ganger for dagen.. hehe.. Men jeg har et spørsmål.. Noen som har erfart å ha mens smerter en uke før tante kommer?? Jeg er ikke plaget med mens smerter men vet åssn det kjennes og har hatt det i to dager nå.. Hadde el den 28 på høyre siden og det vet jeg for sliter voldsomt med smerter da.. Men no i to dager har jeg hatt skikelig mens smerter, ømme bryster, små kvalme og føler eg har en stor luftboble i magen.. jeg pleier og ha de symptomene før mens (normalt bare et par dager før) men aldri tydelige mens smerter før den kommer.. Er det noen som pleier det?? Ha mens smerter en uke før den skal komme?? Er det normalt?? klemz
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Det kan jo høres ut som om du er gravid da... Ta en test du =) Lykke til!!
Tasselur Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg hadde menssmerter ei uke før den kom forrige gang, var rare greier. Og da var vi ikke på prøver'n, så var helt sikkert ikke festesmerter. Har ikke hatt det før, så vet ikke helt, jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå