dritgrei hei hei! Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 ...Det var en gang en mann som hadde korketrekkertiss... han fikk seg ikke dame, og livet var i grunnen litt trist, men alt fungerte for så vidt bra, så det tok litt tid før han gikk til legen. Legen kikket og tok prøver og spurte og gravde - men konklusjonen var kun at mannen var frisk som en fisk med en litt underlig underlivsformasjon. Et par uker senere møttes legen og mannen på butikken, og legen nikket høfflig og spurte..."javel, hvordan går det?" "joda..." sa mannen, "nå har jeg funnet årsaken." "Jeg har plutselig oppdaget at andre menn rister på sakene når de er ferdige med å tisse, jeg har alltid vridd....."
Attpåklatten:-) Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hihihihi.............fikk en melodi inn i hodet nå.......Twist and shout....;-))
Gummelillan Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 He, he! Jeg lo godt av denne og leste den tilogmed til sambo - som derimot ikke synes spøk omkring mannens edlere deler er sååå gøy..thihi ;-)))) Sov godt du, Dritgrei, men pass deg for sånn bålopptenning altså. Husk at stemmen sikkert ikke har godt av for mye røyk...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå