Isdronningen Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hei hei.. Så moro at vi skal gifte oss i samme kirke!! Det hadde jeg ikke ventet her inne. Selv er vi ikke fra Fredrikstad, men min kjære har røtter fra Råde og omegn. Han fridde til meg på en restaurant i gamlebyen som heter klostergården. Kjempekoselig der. Da dette var gjort, synes vi det hadde passet fint å ha bryllup i gamlebyen. Vi håper også på å få lokale i gamlebyen. Skal få svar på det i morgen. Hvis du ikke vet om det, kan du gå inn på festningsbyen.no og skjekke der. Har du msn? Kan ikke vi prates mere der da? [email protected] Klemmer fra
Leve lykkelig Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hei!!! Måtte bare ta kontakt for jeg tenkte det samme at det kan ikke være såå mange her inne som skal gifte seg i Fredrikstad:) Både jeg og forloveden er fra Fredrikstad så det var egentlig ikke noe vanskelig valg med tanke på kirke..Vi har begge alltid hatt Østre Fredrikstad som en favoritt! Jeg legger deg til msn så kan vi skravle litt der:) Kjempe artig å snakke med en i samme situasjon:) Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå