Gå til innhold

"Forarget dame på vegne av flere..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

NRK hadde nettopp et nyhetsinnslag på tv hvor de snakket om at vedkommende som hadde filmet Saddams henrettelse med mobiltelefon, var blitt arrestert. Vel og bra. Men så VISER de filmen!!! Jeg gallopperte gjennom stua så gullets middagstallerken skvatt veggimellom for å rekke å skru av svineriet før de tre småjentene som nettopp hadde sett barnetv på NRK rakk å se det. Ærlig talt - tenk å sende det på fire-nyhetene, midt mellom diverse barnetvsendinger! Tenk å sende det i det hele tatt!!!

Og så ringte jeg fluksens til NRK for å klage... nummeret er 23047000 for de som vil slenge seg på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyttikatta,- grensene er flyttet. Jeg husker (i gamledager) da jeg var barn, advarte de mot sterke sener....Her om kvelden fikk vår treåring en filmsnutt fra et bombeangrep rett i fleisen! Vi rakk ikke å slå av før de grusomme senene deiset inn i stua.

HRMF!

Skrevet

Jeg syns også at Nrks overraskende nyhetsoppslag og filmreklamer er for mye. Jeg har vært så streng på hva han skal se og ikke, og da vil jeg ha hjelåp av dem som sender dette.... vi betaler dyrt for å ha en statskanal, og da skal den være barnevennlig før ungene er i seng mener nå jeg...

hilsen fru dritsur på at grensene skal skyves hele tida, bare fordi menn på min egen alder uten familie og barn styrer dette landet. (det siste der var vel ikke helt på sin plass, men jeg blir sur på folk som tøffer seg. Morsomme og vettuge folk lenge leve!)

Skrevet

What!!??

Det er helt feil å vise det uansett om det er etter barne-TV eller sportsrevyen.

Men det er selvfølgelig enda mer forferdelig å vsie det når man vet det sitter masse barn foran tven

Skrevet

Synd ikke jeg fikk med meg dette, jeg er nemlig full av PMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hadde vel sørget for at hele NRK ble nedlagt - i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

-så enig så enig,synes bare det blir verre og verre..er utrolig hva de kan få seg til og sende,man kan risikere og få servert litt av hvert på statskanalen ja. Blir litt søkt når de diskuterer så fint at kanalen må bestå for de tar sånn hensyn til barna!!!!:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...