Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Mannen min har en STOR forkjærlighet for SM. Jeg syns også det er kjempedigg til et visst punkt, men han ønsker å dra den litt lenger. Allikevel pleier han å ta hensyn til hva jeg ønsker. i allefall til en viss grad. Men i går tok han helt av. Jeg syns fotlenker og håndjern er helt greit, maske og gag kan jeg også være med på. Lakkstøvletter og hansker har jeg heller ikke noe problem med å i føre meg. Vibratorer har vi flere av og de brukes flittig. Men i går da.... Lenket fast i armer og bein, men bind foran øya og gag i munnen, hadde jeg ikke mye jeg skulle sagt og noen mulighet til å be ham stoppe hadde jeg ikke. Han VET jeg HATER alt som har med analsex å gjøre, allikevel måtte han finne den største buttpluggen vi har og kjøre den opp i rompa mi samtidig som han fyllte meg med en vibrator i det andre hullet. Han har prøvd dette før og jeg fortalte at jeg ikke likte det for det var dritvondt. Men det var tydligvis glemt. Jeg vred og vrengte meg det jeg kunne og prøvde å gi lyd så han skulle ta et hint, men neida det tente han bare enda mer. Han ga seg ikke før jeg begynte å blø. Da tok han ut gagen og spurte om jeg koste meg! Når han ser tårene mine skjønner han at han har gått litt langt. Så klarer han å si "jeg er lei for at jeg gjorde deg vondt, men det er ikke siste gang jeg har tatt rompa di" Jævla dust, nå har han klart å ødelegge mitt sexliv. Når han blokker så fullstendig kan han bare glemme å få meg med på noe slik mer. Uff, vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Er bare så skuffet, trist og føler meg dum...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Herregud for en drittmann... Det der kan rett og slett kalles voldtekt!!! Hadde gått fra ham med det samme hadde jeg vært deg.!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Så trist å høre at noen kan behandle deg på den måten. Her hjemme driver vi også gjerne med SM, men vi går aldri over streken. Mannen din ser ut til å ha glemt at man ALLTID skal leke sammen! Dvs, DU skal også synes at det er OK. Man skal avtale på forhånd hva som er greit og ikke og respektere det. Alle som driver seriøst med SM alltid bruker et eller to sikkerhetsord, et som betyr full stopp og ofte et som betyr at det ikke må bli mer intenst/smertefullt. Dersom man bruker gag er det ofte en god ide å gi den underdanige noe å holde i og hvis vedkommende slipper den så betyr det stopp. Å ikke respektere slikt er et grovt tillitsbrudd og også mishandling. Hadde dette skjedd med meg hadde jeg aldri lekt med ham igjen! Håper han ikke har ødelagt fullstendig for din senere nytelse. *stor trøsteklem*
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Kjære deg. Skjønner godt at du reagerer ja!!! Jeg har opplevd noe av det samme - ikke med SM, men det tillitsbruddet det er å gå så grundig over streken og ikke innse hvor ille det faktisk er. Jeg kan ikke gi deg noe råd... og jeg kan ikke si at du må gå fra han. Men jeg håper dere kan snakke om dette, og at det kanskje går inn hos han. Likevel håper jeg bare at du ikke opplever dette flere ganger. Slikt kan ødelegge så utrolig mye. Men du... IKKE føl deg dum!!! Det er HAN som er dum her. Det er han som har gått over streken og det uten at du hadde mulighet til å stoppe ham. Så du får bare ikke lov til å føle deg dum!!! Klem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 fy faen for en drittjævel av en mann du har.. hva om du gjentar samme prosedyre på ham i kveld så han får smake sin egen medisin?
M by M Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Det der var et enormt tillitsbrudd! Skjønner godt at du er lei deg! Ble så frustrert på dine vegne av å lese det at jeg ikke har noen råd til deg.... Kanskje bytte ut mannen ...? Dette har noe med kjærlighet og respekt for deg å gjøre...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Han er en sadist, han visste godt at du ikke likte det, det tente han bare mer....... Er du klar over at du kan anmelde han for dette. Han har faktisk mishandlet deg. Han gjorde deg handlingslammet, så mishandlet han deg, stoppet ikke før du blødde.... Det er GROV mishandling! Greit å like SM, men da må man vite hvor grensene går, han visste godt hvor dine grenser gikk, men det dreit han i.. Hva skal du gjøre nå? Skal du fortsette i forholdet med en mann som ikke respekterer deg, en som liker å ydmyke deg, når du er som mest sårbar? Det kommer ikke til å bli enkelt, men om du blir så kommer han til å misbruke deg på samme måte.. Lykke til, uansett hvilen vei du velger...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 fy søren da hadde jeg blitt driiiiit forbannet ja...
2 søte små gutter Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Huff, dette er ille. Klarer du å ha et normalt forhold til han etter dette er du jammen god.
KariMari Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Hadde hatt store problemer med å ha god sex med ham igjen, dersom det hadde vært min mann. Hadde vært utrolig ødeleggende for meg...... Har egentlig ingen erfaring fra SM, men alle vet jo at begge parter frivillig må være med på alt som skjer og at tilliten må være i sentrum. Akkurat det siste synes jeg mannen din har drite fullstendig i......
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #11 Skrevet 4. januar 2007 Hovedinnlegger her! Tusen takk for trøstende og støttende ord jenter. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre selv. Å gå fra ham pga dette er nok ikke aktuelt, men som flere av dere nevner kan det skje igjen og hva da?! Jeg har strekt grensene mine ganske langt for hans skyld og det gjør utrolig vondt at han ikke respekterer den grensen. Problemet ligger vel i at eksene hans gikk lenger enn meg og syns det var helt greit. Han tror derfor at ALLE damer liker å bli "brukt" på denne måten. Innerst inne vet han vel at det er bare tull, men den delen av fornuften gidder han ikke bruke når det gjelder dette. Prøver å fortelle at det ligger en forskjell i at jeg har født to barn, sydd ganske mye begge ganger og har arrvev som til tider er sårt. Eksene har ikke født barn og aner ikke hva dette dreier seg om... Om jeg klarer å ha et godt sexliv med ham nå vet jeg faktisk ikke. Er redd jeg ikke vil klare å slappe av og stole på ham. Men vet dere hva jeg skal gjøre. Jeg skal fjerne alt av lenker, masker, gager, buttplugger og ting jeg ikke liker. Når jeg får tilbake tillitten til ham skal jeg vurdere å finne frem igjen noe av det. Kanskje han lærer en lekse om sexen i fremtiden KUN er på mine premisser.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #12 Skrevet 6. januar 2007 Du bør gjøre det jeg gjorde, si nei til sm, for en laaaaaang tid om ikke for alltid. Jeg er veldig flink til å stoppe tankegangen så jeg slipper å tenke på det (har en del annet jeg har vært nødt til å stoppe før:S) Men når jeg først begynner å tenke på sm er det så mye tull at det er bedre uten.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #13 Skrevet 6. januar 2007 Det var lurt, gjem det du ikke liker og la han jobbe for å vise at du kan stole på han igjen. LYKKE TIL!
Stratos med 3 barn Skrevet 6. januar 2007 #14 Skrevet 6. januar 2007 Han hadde jeg følt meg voldtatt av og jeg kan love deg han aldri hadde fått ha sex med meg igjen!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #15 Skrevet 10. januar 2007 Så heldig du er som endte opp med det sjarmtroller der... Høres ut som en møkkamann ja. Men nok om det. Evt neste gang (?) MÅ dere bli enige om et tegn på forhånd som betyr NEI som du skal bruke når du ikke kan snakke. Og respekterer han ikke dette... DA vet du at du ikke kan stole på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå