Gjest Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Nå er jeg litt irritert...gått ned fra 3800 i bostøtte til 3200. Før fikk jeg fra komunnen nå husbanken..kjipe greier... Kan jeg klage??
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Da må du jo se på hva grunnen for nedgangen kan være? Har du fått noe mer i inntekt? Økt stønad eller en til stønad for eksempel? Kommunen vs husbanken skal jo være det samme
winneboo Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Fikk 20kr mer, håpa på litt mer da.. får nå 2056kr å jeg har 7500kr i botugifter nå å før hadde jeg bare 4500kr. Inntekten min er den samme. Ring å hør hva som er grunnen til at du har gått ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå