Gå til innhold

husbanken v komunnen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg litt irritert...gått ned fra 3800 i bostøtte til 3200. Før fikk jeg fra komunnen nå husbanken..kjipe greier...

 

Kan jeg klage??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du jo se på hva grunnen for nedgangen kan være?

 

Har du fått noe mer i inntekt? Økt stønad eller en til stønad for eksempel?

 

Kommunen vs husbanken skal jo være det samme

Skrevet

Fikk 20kr mer, håpa på litt mer da.. får nå 2056kr å jeg har 7500kr i botugifter nå å før hadde jeg bare 4500kr. Inntekten min er den samme.

 

Ring å hør hva som er grunnen til at du har gått ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...