Lille jente Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hos meg står det mellom å ha bare min bror eller å ha både min bror og min beste vennine. Saken er at jeg VIL ha min bror, men så blir det kanskje litt greit å ha en vennine med og som kan hjelpe til med jentetingene... Men hvilke oppgaver skal min bror få da? Andre tingen er at bestevenninen min er sammen med forloveren til sambo. Så da er jeg jo litt redd for at min bror skal føle seg litt som 5.hjulet på vognen. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Min samboer sliter m d.. Han er meget usikker på hvem han skal velge.. Men tror d blir hans bror... Får se.... Jeg har valgt en veninne a meg..
sørlandstulla Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Jepp. Jeg har to venninner som jeg kunne ha lyst til å ha som forlover. Disse to er ikke i samme vennekrets (hun ene er exen til han som hun andre bor sammen med..) så det er ikke aktuelt å ha begge to. Den ene dagen vil jeg ha den ene venninna mi som forlover, neste uke har jeg lyt til å ha nr 2 som forlover.... Har enda ikke bestemt dato, så heldigvis har jeg fortsatt litt tid på å bestemme meg. Hvis du vil ha begge, ville jeg gjort det. tror nok ikke broren din tenker at han er 5. hjul på vogna. Det er jo hovedsaklig den ene dagen, og da er det jo så mye som skjer. Du kan jo også gi dem ulike oppgaver, slik at det har sine ansvarsområder.
Lille jente Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2007 Takk for fint svar sørlandstulla. skjønner godt at det er et vanskelig valg for deg å ta. Det er ikke lett dette her, men heldigvis har du god tid. Det er bare 3 uker til jeg må spørre min bror, men så er det det da, om jeg skal ha venninen min også. Tror kanskje jeg MÅ det, for det er så vanskelig å velge. Men, hvilke oppgaver skal de få hver da?
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Jeg hadde nok valgt venninnen, men skjønner dilemmaet ditt. Hadde store vanskeligheter med å velge selv. Men kom fram til at jeg skulle velge den som kunne utføre oppgavene på best måte, så jeg slapp å bekymmre meg ;o) Oppgavene til en forlover er utdrikkingslag, være med på kjole-prøving, prøvetime hos frisør, frisør på den store dagen, være med til fotograf, ordne med kjole, passe på bukett under vielse, signere forlovererklæring, holde tale under middag. Det jeg kom på i farta... Lykke til med valget )
brooklyn Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 hvis du VIL ha din bror, så gjør du det. da tar du han. Det er vel en annen venninne som kan fikse utdrikningslag, om du skal ha det, selv om hun ikke er forlover?? Og hvilke typiske jenteting??? Det å prøve kjoler og prøvetime hos frisør? Hvis din bror som forlover ikke vil det, så tar du med deg en annen venninne. Om du har en venninne som ikke vil være med på det fordi hun ikke ble bedt om å være forlover, så er hun en dårlig unnskyldning for en venninne. Evt kan du ta emd deg en kusine eller noe. Synes du skal velge broren din til forlover, siden det er han du VIL ha. Min mann hadde faren sin som forlover. Det var stort for faren hans.
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 JA, jeg sliter med det. Luksusproblem, har så mange gode venninner. Men jeg blir liksom ikke 100% fornøyd med å ha noen av dem som forlover. Det er fordi hun ene bor i Wales, hun andre i Barcelona og hun tredje på samme sted som meg. Sistnevnte er i grunn kanskje den mest aktuelle, men vi har hatt dårlig kontakt i det siste. Det nære forholdet vi hadde sklidde litt ut når vi etablerte oss og kom i en ny fase i livet. Som unge, single livsnytere var vi uatskillelige. Nå har en fjerde person dukket opp i hodet mitt som aktuell, og det er søsteren min. Det er hun jeg prater mest med for tiden, hun stiller opp på alt selv om hun bor langt unna. Hun er den eneste av dem som er gift, så det er hun jeg spør om råd ang bryllupet. Men så har jeg liksom bare tenkt på hun som bare søsteren min. Men siden jeg ikke er helt sikker på hvem som er min beste venninne, så kan jeg vel kanskje like godt velge min søster så ingen av dem blir prioritert foran de andre? Huff, aner ikke, blir tullete av å tenke på det. Du er heldig som har ei ordentlig bestevenninne og også et godt forhold til din bror. Synes du skal velge begge. Lykke til! Vet det ikke er lett.
Lille jente Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2007 Tusen takk for fint svar og gode råd Nattsvermeren. Fikk enda mer lyst til å velge begge etter svaret ditt... Så nå er jeg 99% sikker på at det blir de ) Vil gjerne svare på ditt dilemma også, syntes det er en god idè å velge din søster, da trenger du ikke tenke på at noen av venninene dine føler seg utenfor eller tilsidesatt. Dessuten, din søster har du jo kjent hele livet, og hun kommer til å være i livet ditt for alltid. Er nok sikkert en god idè å velge henne da. Utrolig vanskelig valg dette, trodde ikke det skulle bli så gale...hehe
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Hmm... Har bestemt meg nå jeg, skal spørre søsteren min. Vet at jeg ikke kommer til å angre på det. Takk for hjelpa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå