Gå til innhold

Noen som har blitt gravide igjen?


♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Bare nysgjerrig. Ønsker det selv, og går å tenker på det altfor mye. Fullammer, og trodde mensen var kommet tilbake ca 1 1/2 mnd etter fødselen, men den har vært fraværende siden. Hadde bare en liten gjennomsiktig blødning i november og tok en neg g-test. Mistenker meg selv for å være innbilt gravid. Skal prøve å slutte å tenke så mye på det, så går det kanskje bedre. Det er en blanding av at jeg savner å gå gravid, ønsker flere barn, har ikke lyst å jobbe, har ikke lyst til å ha lille snuppa full tid i bhg og elsker å være mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, her i gården er sjansene for en ny graviditet helt fraværende. Min mann steriliserte seg rett etter fødselen, så nå blir det ikke flere babyer på oss. Vi har nå tross alt fem barn/ungdommer til sammen;-)

 

Jeg ble gravid med sistemann da illegutt bare var 10 mnd, og etter at det har gått noen måneder etter siste fødsel har jeg bare anbefalinger å komme med ang det å få tette barn. Det ble altså 19 mnd mellom de to siste, og det er både litt slitsomt til tider men utrolig koselig og godt. På sikt blir det sikkert strålende for dem å ha hverandre som lekekamerater.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Tok så lang tid å få lillegull skjønner du, og er vel litt preget av det. Hvis jeg er heldig så håper jeg det ikke er lenge før det klaffer, selv om jeg er forberedt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...