Gå til innhold

Endelig fikk jeg se det berømte krysset!!:-)))))))))))))))))))


MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad, så glad. Det hele er helt uvirkelig.

Vi har prøvd i noen år og gjennomgikk nå vårt første ivf-forsøk. - Som resulterte i en liten mini-spire:-)) Jeg er 30, mannen er 31 og dette er vårt første barn.

 

Testet i dag morges og var nesten sikker på at den var negativ. Ingen ømme pupper, ingenting utenom mensmurringer- noe svakere enn vanlig bare. (Men det skyldte jeg på hormonene jeg putta i meg:-))

testet negativt for 2 dager siden og superpositiv i dag.

 

I følge sykepleier på klinikken har jeg termin 14. sept.:-)

 

Gleder meg til å være her inne:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med krysset;) Blir jo nesten litt rørt når jeg hører om prøvere gjennom lengre tid som endelig blir gravide=)Jeg tenker det var et etterlengtet positiv svar for dere!Lykke til med graviditeten!!!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!

Hvis testen min stemmer (den var svakt positiv) så har vi termin samme dag :) Jeg skal ta en ny test igjen imorn bare for å være helt på den sikre siden, før æ tør å juble for mye :)

 

Jeg har heller ingen spesielle symptoner enda, kanskje litt mensmurringer som du også sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter!!

 

Jeg hadde glemt ut terminklubben. Det er jo supert:-)

 

 

Dette er det største som har skjedd oss. Jeg krysser fingre og ber for at vi får beholde den lille spiren. Har hatt to dager med brunlig utflod, men det er over nå Jeg håper ikke det er begynnelse på en MA. Har noen andre opplevd det nå?

 

Stor klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også litt brunlig utflod siden nyttårsaften, men det slutta igår.. (jeg er 4+4 på vei) Men jeg leste her på nettet at det er vanlig, det kan ha vært flere egg som var blitt befruktet, og det er de som på en måte skilles ut.. Men den ene (som vanlig bare ett) levedyktige har det bare bra og utvikler deg videre.

 

Babyverden.no er også en fin side hvor man får mye info om svangerskapet.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! Det må vere en herlig følelse!! Vi gikk å ventet på brev fra Sykehuset med oppstart av prøverør, med nå slipper vi det!! Lykke til i tiden framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten!!

Det kan hende du hadde en tegningsblødning. det er bare egget som graver seg inn i livmorveggen! Lykke til! krysser fingre og tær!xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...