Gå til innhold

noen som skal reise vekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er eså mye rart med familien min og av den grunn ønsker jeg ikke ha noe stort bryllup. Vil heller reise vekk men hvordan går jeg frem da?

Tenkte på en strand, på en øy..å ha brryllupsreisen samtidig.

Takker for råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei..

Jeg skal ikke reise vekk selv,men jeg har en venninne som har planer om å reise vekk. Kjæresten hennes er humanetiker og ho vil ikke gifte seg hos byfogden derfor har de snakket om å reise til Fiji (skrives det sånn?:) Bryllup på stranden med musikk på cd spiller. De skal betale for forloverne, men partnere til forloverne må betale selv. Nå er de enda bare på prate stadiet men ho snakket om at de hadde bryllups pakker der nede som hadde alt man trengte.

Jeg synes man må velge det en selv føler er riktig. Ta kontakt med et reisebyrå. Kanskje de kan hjelpe deg med en pakke pris på det du ønsker..

Jeg vil iallefall ønske deg masse lykke til!!!

Høres kjempe spennende ut!

Klemmer fra

Skrevet

Hei!

Vi giftet oss på en strand i karibien. Kan anbefale det på det varmeste...(hehe..også i øverført betydning)

Reiste på 1 ukes cruise med RCCL og de har egne bryllupsplanleggere som organisere alt for dere.

Hadde en fantastisk vielse og en utrolig deilig tur...:-)

Skrevet

Vi reiser til Danmark, men vi skal jo ha med gjester da....

Skrevet

Hvis du ønsker å gifte deg på en strand/øy, bør du gå inn på

www.paradisreiser.no

Via de kan dere gifte dere på stranda på Seychellene eller Mauritsius. De ordner alt, og du ka velge mellom diverse bryllupspakker.

Ta kontakt med dem og bestill katalog, da får du også med prisliste og oversikt over de diverse tilbudene de har iht bryllup.

Vi skal gifte oss på Seyschellene sommeren 2008, gjennom paradisreiser. Virker veldig proft og ordentlig.

Lykke til!

Skrevet

Hei hei!

Vi skal reise vekk for å gifte oss til uka=)

Thailand er stedet og vi skal gifte oss på en strand der vi skal bo.

Vi har kontaktet en norsk planlegger (Ingeborg) som du kan nå på www.krabi-spesialisten.com hun ordner alt dere ønsker dere.

jeg skal sy med brudekjole der nede som koster langt under halvparten enn det gjør her.

Vi kontaktet prest det er det eneste vi har gjort, eller så har vi bare sagt til Ingeborg over mail hva vi ønsker oss.

Det er rimelig billig også, vi har betalt ca 50 000.-

det er med blomster, brudebukett, corsage, fotograf, videomann, transport, champagne, reise, lommepenger, kjole, prest + personalet som hjelper oss der nede.

Bare spør om du lurer på noe!

Skrevet

Vi skal gifte oss ved den norske ambassade i Paris! Tar det som en del av bryllupsreisen og blir 1 uke i Paris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...