d 76, juli 06 & des 07 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Er det noen som har vært i Phuket og kan si noe om utvalget av baby-klær der? Tenker på helt normale klær som fex bodyer og bukser/shortser. Har vært i Ao Nang, og vet det er veldig mye klær å få kjøpt, men så ikke etter baby-klær da vi var der for 5 år siden...
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Dette lurer jeg også på da vi reiser til Phuket om en uke og ikke har et sommerplagg til Isabella utenom to kortarma bodyer. Hehe ... Satser på å handle der ) Hun ble også født i juli!
Torpekjærringa Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Vet ikke om utvalget er så stort sånn på gata....men i de store varehusene har de masse utvalg til baby ) Lenge siden jeg var i Phuket, men husker de store billigkjedene hadde masse babytøy på rad & rekke i shopping senterene. Vi var i Hua Hin nå i Jula og det var utrolig myyyye barne tøy til utrolig lave priser. Så jeg hadde nok satsa på det ja ) God tur begge 2 ) Kos dere !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå