Gå til innhold

usikker på hva jeg vil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff dette er så jævlig situasjon!

vet ikke hva jeg vil når det gjelder forholdet..skal jeg bli eller gå..?

ble sammen med faren til ungen våres på 9 mnd 3 mnd før jeg ble gravid.så forholdet var ganske ferskt da vi fikk barn.vi har gått gjenom store forandringer i livet sammen.få barn,flytte til ny plass.osv.

men ser ut til at det ble for mye for han.han ble deprimert.og er nå veldig hissig og sier masse stygt til meg.noe som gjør at jeg helt mister følelsene for han snart..sa jeg ikke gadd mer om han sa mye stygt til meg men han sier han ikke kan styre det,blir så sint.det gjør MEG sint!

han er hos legen idag for hjelp mot depresjonen sin,og jeg har bestilt time hos familierådgivning..men er 1-2 uker ventetid..

vi er så kalle mot hverandre og virker som begge egentlig vil gå fra hverandre men begge er og redd for å gjøre en feil her...

men ikke det samme lenger.ingen gnist..ikke samme gode følelsene når jeg ser på han...ingen lidenskap.

bare bitterhet..klager på han hele tiden.men samtidig er jeg utrolig glad i han..og jeg får vondt når jeg tenker på den lille jenta mi..om vi går fra hverandre..men samtidig er jo ikke det et grunnlag for å holde sammen.om ikke vi har det bra har jo ikke hun det heller..

ble langt dette..men ååå er så usikker å frustrert...

er det noe håp her tror dere?noen med samme er faringer/situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

er i sånn nogenlunde situasjon. mannen min er også deprimert og sier en del nåe han er dårlig.

han er for tiden innlagt, og jeg vet ikke hva jeg vil vidre.

ikke han heller tror jeg, han sier at han ikke vil skilles til meg, men andre sier han at tror det blir skilsmisse.

går til familiev. vet ikke om det hjelper. for tiden stoler ikke vi på hverandre.

men så er det da at vi har unger sammen..

er jo også glad i han, men det har skjedd mye, så hva holder oss sammen er nok ungene.

nei kan ikke gi deg råd, men du er ikke alene. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...