Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Min samboer mener det er en selvfølge at han svarer høflig på meldinger på nytt-år og til bursdag fra gamle elskerinner. Jeg kjenner at dette blir litt feil for meg, men kan jo ikke tvinge han til å ikke gjøre det. Videre skjønner jeg ikke at han legger inn alle tlf fra sin singeltid når han kjøper ny tlf. Hva slags meninger har dere om dette?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Er det ikke mere enn den nyttårsmeldinga å han ikke treffer di for noe annet enn tilfeldig ville jeg latt det ligge.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Jeg er sur på typen min for nettopp dette...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Jeg er en sånn som sender melding - nyttår og bursdag - til mine tidligere elskere... Jeg mener ikke noe med det. Syns bare det er en hyggelig greie. Så ikke tenk på det, det er bare gamle venner som sender hilsner..
Love my kidz Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Har sagt det i innlegg her før, det er ikke akseptabelt å ha kontakt med ekser på noen som helst måte!!! Be om at han sletter dem fra lista si, og slutter og svare. Makan altså, det er EKSER, ikke venner!!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Lurer på hvilke forhold du har vært i Bluebell. Siden du så bastant mener at en ex er en ex, og aldri en venn. Synes det er litt trist at du skal ha en så generell mening om noe som bure kreve vurdering i hvert enkelt samboerforhold. Mennesker kan dele endel når de er sammen, når de betyr mye for hverandre. Skal man bare sette en strek over alt manhar delt når det blir slutt? Forstår at det ikke er enkelt når noen har kontakt med sin ex, spesielt ikke for ny dama/typen, men man bør vel heller vurdere kontakten og hyppgheten av den. Ja, man går videre når man bryter ut av et forhold, og regelen bør alltid være å vise respekt til den man er sammen med, ikke flørte med andre, ikke la exen fortsette å være en stor del av ens liv. men noe kontakt må man få ha hvis det er det som føles rett.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Her i huset er en ex fortid og ferdig. Skjønner ikke poenget med å ha kontakt med gammle elskere og ex'r når det er slutt og begge har funnet seg nye partnere på hver sin kant. Men det er min mening.. Ville bare støtte hovedinnlegger.
Love my kidz Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Jo ok, dersom begge i forholdet er 100% enige om dette ser ikke jeg heller noe problem i å fortsatt ha kontakt med eks. Men jeg står fortsatt for det jeg mener, unntaket er SELVFØLGELIG når man har barn med eksen. Man må jo ha kontakt om de, men kun om de.
Prexide - 19 februar:D Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 dama mi har kontakt med mange xer hun... hmm. synd det er kjipt men kan jo liksom ikke nekte hun det=/ bare ikke den feteste tanken og tenke over hver gang hun blir oppringt eller får en melding, så er det bare "hmm.. hvem kan nå det være =/" :/ men det ordner seg etterhvert:P har begynnt og gi faen, try it,it works
sjeroks Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 en x av meg var også min beste venn, d er nå 3 år siden d bei slutt mellom åsså ,å vi har ikke så mye kontakt lengere. vi har begge fått nye kjærester som vi nå er samboere med. han var den første seriøse kjæresten jeg hadde å likken for han. jeg blir kjempe sjalu når kjæresten skrive sms til sin x å gratulere henne me bursdag å sånne ting, men jeg gjør jo akkurat d samme. for min del kunne jeg gjerne hatt mer kontakt med min x, for han var jo også min beste venn, men d blir liksom ikke rett det heller.jeg vet ikke kordan man skal gjøre slike ting. men jeg må si at jeg blir kjæmpe sjalu når det er snakk om at han skriver sms, men når det er meg selv så vet jeg jo at jeg ikke har noe føleser (kjæreste følelser) for min x å da burde jeg egentlig stole på at samboeren min mener det samme for seg selv og sin x. men det er vanskelig å å ikke bli sjalu når det ikke er mine egene følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå