t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 jeg er ny her, og tenkte å presentere meg ; jeg er 27 år, gift med en palestiner fra syria, og vi har akkurat fått verdens beste sønn- han blir 1 mnd i morgen :-)
ChaChi Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 hei hei:) velkommen hit:) Jeg har en liten jente, og hun er halvt afrikansk. sambo er fra Sierra leone. tuppa er en mnd i dag, så da er våre bra jevngamle:)
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 takk for det hvor fødte du? er det ikke så mye action her eller? virker litt stille......
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Hei og gratulerer med gutten Jeg er gift med Pakistaner og vi har ett felles barn på 9 1/2 mnd og så har jeg en datter med en tamil på 5år
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Ja det er stille her til tider!
ChaChi Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 st olavs i trondheim. lå på barsel etterpå pga at jeg hadde svangerskapsforgiftning.. er ikke så mye aktivitet her inne.. er vel ikke så mange av oss kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå