Jente89 ♥ Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Måtte nesten finnepå en ny tråd her inne ! vi har One tree hill
Bruble Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Vi har en Knorr Pram Maker Nizza og en sort trille fra JYSK.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 carena sprint..gutten min er stor..2år og 4 mnd
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 har urban detour og quinny 3xl comfort explorer.....og en meget fargerik paraplytrille
Me myself and I Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har en carena easy trille og en teutonia y2k sportsvogn.
Kaffemocca Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Har en teutonia søskenvogn, brio kombi vogn, simo bagvogn og en svart trille..
1stor1liten =) Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 jeg haddde troll duovogn før, nå har jeg en 3hjuling som heter baby relax. har også den shopper trilla fra jysk
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 har en simo kombivogn som er grå og svart, aner ikke hvilken modell det er da..
Tredje barn på vei Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 først hadde vi en brio kombi. 2004 mod. Og har en reiseparaplytrille. Solgte brio vogna og kjøpte oss en Emmaljunga Cerox. Og den anbefaller jeg.
missy mamma til jonatan Skrevet 4. januar 2007 #13 Skrevet 4. januar 2007 eg har en sånn emmaljunga duo kombi ett eller anna. hehe . SUPER VOGN
mamma20! Skrevet 5. januar 2007 #14 Skrevet 5. januar 2007 quinny freestyle har vi!!! og en simo vogn.. og en trille..husker ikke navnet men kjøpt på babybutikk. eg byttet ut 4 vogner til babyen min ble 5 mnd.. så quinny er desidert best av de eg har prøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå