Gå til innhold

Hvordan vogn har dere? :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Måtte nesten finnepå en ny tråd her inne !

 

vi har One tree hill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en Knorr Pram Maker Nizza og en sort trille fra JYSK.

Skrevet

har urban detour og quinny 3xl comfort explorer.....og en meget fargerik paraplytrille

Skrevet

Jeg har en carena easy trille og en teutonia y2k sportsvogn.

Skrevet

Har en teutonia søskenvogn, brio kombi vogn, simo bagvogn og en svart trille..

Skrevet

jeg haddde troll duovogn før, nå har jeg en 3hjuling som heter baby relax. har også den shopper trilla fra jysk

Skrevet

Teutonia mistral:)

Skrevet

har en simo kombivogn som er grå og svart, aner ikke hvilken modell det er da..

Skrevet

først hadde vi en brio kombi. 2004 mod.

Og har en reiseparaplytrille.

Solgte brio vogna og kjøpte oss en

Emmaljunga Cerox.

Og den anbefaller jeg.

Skrevet

eg har en sånn emmaljunga duo kombi ett eller anna. hehe . SUPER VOGN

Skrevet

quinny freestyle har vi!!! og en simo vogn.. og en trille..husker ikke navnet men kjøpt på babybutikk.

eg byttet ut 4 vogner til babyen min ble 5 mnd.. så quinny er desidert best av de eg har prøvd

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...